Wees erbij! De AllesAmerika.com Forumnacht Verkiezingen '04

Forum om alles te bespreken wat met de Amerikaanse politiek te maken heeft.

Wees erbij! De AllesAmerika.com Forumnacht Verkiezingen '04

Berichtdoor Dennis » 01 nov 2004, 15:23

Hoi iedereen, forumleden en bezoekers:

Aangezien de Amerikaanse presidentsverkiezingen dit jaar erg spannend zijn, zullen er waarschijnlijk veel mensen het laatste nieuws op tv en Internet volgen. Ikzelf ben er ook de hele nacht bij.

In het kader hiervan leek het me leuk om een AllesAmerika.com Forumnacht Verkiezingen 2004 te organiseren voor iedereen die van plan is gedurende de nacht op te blijven.

Het plan: we volgen allemaal de verkiezingen via radio, tv en/of Internet, en daarbij gebruiken we het forum van AllesAmerika.com om met elkaar gedurende de nacht over de laatste ontwikkelingen te discussiëren.

Elk uur op het gehele uur, vanaf 23:00 uur tot 05:00 uur, komen we dan allemaal even naar het forum om het laatste nieuws te checken en ervaringen uit te wisselen over wat er gaande is.

(Onderwerpen die speciaal voor de Forumnacht zijn aangemaakt, zijn te herkennen aan het speciale kopje "ELECTION 2004".)

Natuurlijk hoef je niet de hele nacht bij te wonen als dat niet kan, een gedeelte van de nacht kan ook. Het gaat erom dat de focus ligt op elke keer dat er een nieuw uur begint (23:00, 0:00, 1:00, enz.). Als iedereen dan online is, kunnen we in tien minuten met elkaar over alles discussiëren en dan weer terug naar de tv (of natuurlijk gewoon lekker verder babbelen).

Ik heb al meerdere personen (o.a. Jan Visser live uit Chicago; Petra/VS live uit Washington DC) weten te strikken om elk geheel uur de laatste uitslagen te noteren en mee te discussiëren, dus die zijn er alvast bij. En ikzelf zal mijn virtuele gezicht ook regelmatig laten zien. :D

Jij ook?

Ik hoop je dinsdagavond 2 november om 23:00 uur te zien op het forum! We maken er wat mij betreft de meest gezellige avond van in de 4-jarige geschiedenis van AllesAmerika.com.

Doe dus ook mee!

Tot dinsdagavond,
Laatst bijgewerkt door Dennis op 21 apr 2005, 14:50, in totaal 4 keer bewerkt.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster

Berichtdoor eaglelgae » 01 nov 2004, 15:33

Hey Dennis,
Zou heel graag mee willen doen, maar ik heb een tentamen op woensdag, kan dus niet de hele nacht wakker blijven, ik denk erover op op tijd naar bed te gaan en heel vroeg op te staan op woensdag, is er enig idee om welke tijd het echt heel erg boeiend gaat worden?
Groetjes,
Anneke
eaglelgae
Amerikakenner

Berichtdoor PeeJay » 01 nov 2004, 15:35

Ik ben waarschijnlijk ook in de buurt... 8)
Nog niet om 23.00 maar later zeker.

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
PeeJay
Amerika-expert

Berichtdoor freekb2 » 01 nov 2004, 16:25

Hoe graag ik de nacht ook zal willen doortrekken ik doe het niet, woensdag weer gewooon naar school. Wel ben ik dan vanaf een uur of 6-7 hier te vinden cq op andere websites, met de TV natuurlijk aan.
freekb2
Amerikakenner

Berichtdoor rperre » 01 nov 2004, 16:37

Dit is wel lachen, ik ben regelmatig online te vinden, denk er wel aan dat ze er nu al over praten om de kieslokalen misschien langer open te laten, omdat er gewoonweg niet genoeg mensen zijn om uit te helpen, dus het zou wel eens tot 2 AM kunnen duren morgen!

Richard
Sweet Home Alabama

Afbeelding
rperre
Amerika-expert

Berichtdoor Dennis » 01 nov 2004, 17:16

Ik denk dat de hele nacht erg boeiend gaat worden. Leuk dat jullie er ook bij zijn, hoe vroeg of laat dan ook! :D

Jullie gaan wel wat missen als je er niet de hele nacht bent, trouwens! Ik reken op veel bezoekers, ik ben hier nl. alweer een hele tijd mee bezig en heb ondertussen op een paar van de drukste sites van Nederland een link weten te krijgen. Yeah! We gaan ervoor!
Dennis

Dennis

Berichtdoor Dutch » 01 nov 2004, 22:40

Ik denk, dat ik ook geregeld zal komen kijken.
Al is het alleen maar om meer te weten te komen over hoe men over Bush en Kerry denkt.
Dutch
Amerikafan

Berichtdoor dieter » 01 nov 2004, 23:02

Ik zal er ook bij zijn.
Alhoewel een echte Vlaming, ben ik gefascineerd door de States (komt waarschijnlijk door al die films).
Plannen trouwens voor 2005 onze 4e USA reis (dit maal naar NY)

En als Amerikaan zou ik echt niet weten wie kiezen, maar als Europeaan hoop ik dat Kerry wint ....
dieter
Amerikakenner

Berichtdoor freekb2 » 01 nov 2004, 23:14

En voor de genen die niet de nacht door trekken, ik zal s ochtends vanaf een uur of 6-7 een samenvattend artikel schrijven, probeer deze voor 8.30 online te hebben. Is dan alles makelijk na te lezen.
freekb2
Amerikakenner

Berichtdoor Kansas Wizard » 01 nov 2004, 23:38

Ik heb al een reactie gegeven in een ander topic omtrent de verkiezingsnacht, maar ik zal het het hier ook nog even bijvoegen.

Ik probeer zo lang mogelijk erbij te zijn, maar ik zit de volgende dag met een tentamen, maar ik ga het zeker proberen.

Spannend!!! :D
"Toto... I have a feeling we're not in Kansas anymore."
Kansas Wizard
Amerikafan

Berichtdoor New Hampshire USA » 02 nov 2004, 02:50

Erg spannend, inderdaad.. Vanavond (mandag) alle polls heeft geen definitiv result (Newsweek, Gallup, Time, MSNBC/WSJ). Alles vind de verkiezing "neck and neck; it's a dead heat."

Ik woon en werk en New Hampshire; wij zijn en echte "swing state" met een percent verschil tussen Bush en Kerry (Laatste Poll: Bush 48%, Kerry 47%, Nader 1%, Geen Idee 2%).

Morgen ik werk als NH Democratic Poll Spotter in de polling plaats voor de stadt vanMilford, NH, tot 4:00pm (EDT). Later kijk ik op deze forum.

dick
website: http://www.redsox.com
Winnaar Ammy Award 2004: Beste Newbie (NL-USA Visa) :)
New Hampshire USA
Amerikafan

Berichtdoor marcuscj » 02 nov 2004, 05:03

Ik heb nog een Kerry-Edwards T-shirt gekocht.
Maar ik ga het alleen dragen als Kerry wint.
Groetjes
marcuscj
Amerikakenner

Berichtdoor hdeweert » 02 nov 2004, 21:07

Al jaren geleden ben ik er achter gekomen dat de je in de politiek je handen niet schoon kan houden. Toch is de interesse gebleven. Jammer dat een man als Nader niet echt mee kan doen.
Harm
hdeweert
Amerikakenner

Berichtdoor Sjeft » 02 nov 2004, 22:57

Ik ken hier wel niemand (op petra na, dankzij haar dagboek dinges), maar toch blijf ik wakker, wil et graag zien, voornamenlijk de show die ze dr omheen bouwen!! :twisted:
Sjeft
Amerika-ontdekker

Berichtdoor Dennis » 02 nov 2004, 22:59

Welkom, Sjeft! Leuke nick, trouwens. 8) Geniet lekker van de show en deel de hele nacht jouw ervaringen met ons!
Dennis

Dennis

Berichtdoor Sjeft » 02 nov 2004, 23:07

Dankje :D

Ik kom al een aardige tijd op dit forum, maar ik las meer, en was te lui om een profiel aan te maken, maar dat werdt nu toch echt wel even tijd :P
Sjeft
Amerika-ontdekker

Berichtdoor PeeJay » 02 nov 2004, 23:10

Sjeft schreef:...maar ik las meer, en was te lui om een profiel aan te maken, ...

:welcome: ....klinkt als een echte Brabander.... :hilarious:

/PeeJay (geboren en getogen Brabander 8) )
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
PeeJay
Amerika-expert

Berichtdoor Antoinette » 02 nov 2004, 23:57

De hele nacht trek ik niet, maar morgenochtend ga ik even weer bij lezen op het forum. Wil jullie wel even een complimentje geven voor alle uitleg over de verkiezingen, ik was er niet zo in geinteresseerd maar heb de laatste tijd veel bijgeleerd. Succes allemaal, groeten Antoinette
Antoinette
Amerikafan

Berichtdoor freekb2 » 03 nov 2004, 02:07

Ik wens iedereen veel plezier ik duik mijn bed in. Morgenochtend, zal wel iets later worden als gepland, zal ik een artikel plaatsen die alles samenvat.
freekb2
Amerikakenner

Berichtdoor Dennis » 03 nov 2004, 02:10

Tot morgen! :D
Dennis

Dennis

Volgende

Keer terug naar Amerikaanse politiek