Aangezien de Amerikaanse presidentsverkiezingen dit jaar erg spannend zijn, zullen er waarschijnlijk veel mensen het laatste nieuws op tv en Internet volgen. Ikzelf ben er ook de hele nacht bij.
In het kader hiervan leek het me leuk om een AllesAmerika.com Forumnacht Verkiezingen 2004 te organiseren voor iedereen die van plan is gedurende de nacht op te blijven.
Het plan: we volgen allemaal de verkiezingen via radio, tv en/of Internet, en daarbij gebruiken we het forum van AllesAmerika.com om met elkaar gedurende de nacht over de laatste ontwikkelingen te discussiëren.
Elk uur op het gehele uur, vanaf 23:00 uur tot 05:00 uur, komen we dan allemaal even naar het forum om het laatste nieuws te checken en ervaringen uit te wisselen over wat er gaande is.
(Onderwerpen die speciaal voor de Forumnacht zijn aangemaakt, zijn te herkennen aan het speciale kopje "ELECTION 2004".)
Natuurlijk hoef je niet de hele nacht bij te wonen als dat niet kan, een gedeelte van de nacht kan ook. Het gaat erom dat de focus ligt op elke keer dat er een nieuw uur begint (23:00, 0:00, 1:00, enz.). Als iedereen dan online is, kunnen we in tien minuten met elkaar over alles discussiëren en dan weer terug naar de tv (of natuurlijk gewoon lekker verder babbelen).
Ik heb al meerdere personen (o.a. Jan Visser live uit Chicago; Petra/VS live uit Washington DC) weten te strikken om elk geheel uur de laatste uitslagen te noteren en mee te discussiëren, dus die zijn er alvast bij. En ikzelf zal mijn virtuele gezicht ook regelmatig laten zien.
Jij ook?
Ik hoop je dinsdagavond 2 november om 23:00 uur te zien op het forum! We maken er wat mij betreft de meest gezellige avond van in de 4-jarige geschiedenis van AllesAmerika.com.
Doe dus ook mee!
Tot dinsdagavond,

....klinkt als een echte Brabander....