Relevante artikelen op AllesAmerika.com voor het zuidwesten

Over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.

Relevante artikelen op AllesAmerika.com voor het zuidwesten

Berichtdoor Dennis » 16 dec 2006, 07:37

Laatst bijgewerkt door Dennis op 05 jan 2007, 17:37, in totaal 1 keer bewerkt.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster

Berichtdoor Yeehaw » 16 dec 2006, 20:21

Is AA op een of andere wijze verbonden met de genoemde reisorganisatie of met de genoemde uitgever van reisboeken. Naar mijn mening behoort een forum onafhankelijk te zijn
Yeehaw
Yeehaw
Amerika-expert

Berichtdoor kastelke » 16 dec 2006, 22:27

Yeehaw, tenzij jij, ik en iedereen hier aanwezig bereid is om jaarlijks x euro op Dennis zijn rekening te storten, denk ik dat we het zullen moeten accepteren dat hier reclame gemaakt wordt. Tenslotte kost het in de lucht houden van een website en forum geld (om maar niet te spreken van tijd). En wij kunnen hier gratis terecht met al onze vragen, en gratis gebruik maken van de massa knowhow die hier aanwezig is.
Daar heb ik allerminst een probleem mee.
Trouwens, Dennis schrijft toch niet "Na grondig onderzoek van mezelf heb ik besloten dat reisorganisatie X of uitgeverij Y de allerbeste, meest deskundige en allergoedkoopste zijn op de markt"?
kastelke
Moderator

Berichtdoor Yeehaw » 17 dec 2006, 11:40

Kastelke, een forum is geen questionbank en ik heb niets tegen redaktionele reclame, integendeel, maar zal ik dan nu hier maar een opsomming geven van de kwaliteiten van Beartooth Pass Travels, of Going to the Sun Tours?
YH
Yeehaw
Amerika-expert

Berichtdoor kastelke » 17 dec 2006, 14:12

Yeehaw schreef:Kastelke, een forum is geen questionbank

:roll: Wat is een forum? En wat is een Questionbank? En vooral: waarin verschillen een forum en een questionbank van elkaar?
kastelke
Moderator

Berichtdoor Michigan » 17 dec 2006, 16:15

Dennis is volgens mij zodanig verbonden dat ie gewoon geld krijgt voor die reclame. Ik denk echter niet dat Dennis organisaties zou aanprijzen die troep verkopen.
Zolang we hier op het forum gewoon vrij vragen mogen stellen en ook andere aanbieders mogen aanprjizen zie ik er geen problemen mee. De onkosten zullen toch ook gedekt worden en als er nog een beetje over blijft dan mag Dennis daar toch best wel een keer van uit eten gaan :-P.

Is ook wel logisch eigenlijk. Als we wel met zijn allen bereid zouden zijn om geld te doneren aan dit forum, dan kun je het niet meer verkopen om van die sluikreclame te plaatsen.
Michigan
Amerikakenner

Berichtdoor Yeehaw » 17 dec 2006, 18:11

AllesAmerica.com forums: Regels:
6. "Het adverteren van produkten, diensten of websites op de forums is strikt verboden. Dus geen links naar concurrerende websites of sites met een commerciele boodschap".
Ik wil nogmaals benadrukken geen enkel bezwaar tegen reclame op de SITE te hebben maar naar mijn mening dien je hier niet een forum voor te gebruiken. Een forum is een plaats waar mensen online samenkomen om berichten te posten of te lezen en om aan discussies deel te nemen en, uiteraard, wordt er ook vaak een vraag gesteld.
Yeehaw
Amerika-expert

Berichtdoor rene.jager » 17 dec 2006, 18:23

Waar gaat deze discussie over???????
Al is alle reclame die Dennis op de site zet de GROOTSTE PULP die er maar verkocht kan worden.......

Het is ZIJN SITE. Hij mag er mee doen en laten wat 'ie wil. Wij gebruiken zijn webspace om actief op het forum te kunnen zijn.
Ja, hij verdient geld met die advertenties... duuuh
rene.jager
Amerika-expert

Berichtdoor UsaDutch » 17 dec 2006, 19:56

rene.jager schreef:Al is alle reclame die Dennis op de site zet de GROOTSTE PULP die er maar verkocht kan worden.......

Het is ietsje anders dan dit. Als je google reclame op je site toelaat heb je maar beperkte zeggenschap over wat Google erop zet. Het is dus niet zo dat de webmaster bepaalt wat erop komt. Google kijkt naar de inhoud van de pagina en probeert reclame erop te zetten dat over hetzelfde onderwerp gaat.
rene.jager schreef:Ja, hij verdient geld met die advertenties... duuuh

Ik denk dat dat geld verdienen best tegenvalt. Ga maar eens na hoe vaak jij op een advertentie hebt geklikt. Pas dan "verdien" je geld. Ik schat in dat hij $100 per jaar heeft. Daar kun je met goed fatsoen niet over geld verdienen spreken en amper een website mee betalen.
(Google advertenties "plaats" ik al jaren op ons forum maar het levert bijna niets op, net genoeg voor drie maanden hosting dus eraf halen doe ik ook niet.)
Yeehaw schreef:Ik wil nogmaals benadrukken geen enkel bezwaar tegen reclame op de SITE te hebben maar naar mijn mening dien je hier niet een forum voor te gebruiken.

Wie betaalt de website-kosten dan?
Mijn Weblog: http://usadutch.com/blips
Afbeelding

http://www.usadutch.com/forum informatie over gehuwden visum.

**Klaas** http://dutcheagle.com
UsaDutch
Amerikafan

Berichtdoor nieuwenoord » 17 dec 2006, 20:53

Er is een groot verschil tussen ongevraagd reclame maken of spammen in topics ín het forum als eigenaar of als gast. Als Dennis op zijn site, waar dit forum alleen een onderdeel van is, reclame wil maken, is dat geen enkel probleem.

Als hij als eigenaar van deze website én het forum een link wil geven naar informatie op dezelfde site, die dan wel gesponsord is, mag hij dat ook. En hij is ook degene die mag stellen dat anderen dat niet zouden mogen. We zijn tenslotte allemaal gewoon gast hier, allemaal, behalve Dennis.

Ik vind het geweldig dat iemand zijn tijd en energie steekt in het maken van zo'n site, het onderhoud ervan en dan ook nog financieel de boel rond breit. De moderators nemen hem gelukkig een deel van het werk uit handen, maar ook zij zijn allemaal vrijwilligers! Petje af!
nieuwenoord
Amerika-expert

Berichtdoor rperre » 18 dec 2006, 07:26

Deze links geven alleen informatie aan over het Zuidwesten die sommige mensen nog nooit gezien hebben, omdat ze veelal alleen op het forum lezen.

Deze links zijn dus puur voor ieders informatie! Vind je de informatie overbodig, dan klik je toch niet op die links!

Richard
Sweet Home Alabama

Afbeelding
rperre
Amerika-expert

Berichtdoor tcoppers » 23 jul 2007, 19:40

kastelke schreef:Yeehaw, tenzij jij, ik en iedereen hier aanwezig bereid is om jaarlijks x euro op Dennis zijn rekening te storten, denk ik dat we het zullen moeten accepteren dat hier reclame gemaakt wordt. Tenslotte kost het in de lucht houden van een website en forum geld (om maar niet te spreken van tijd). En wij kunnen hier gratis terecht met al onze vragen, en gratis gebruik maken van de massa knowhow die hier aanwezig is.
Daar heb ik allerminst een probleem mee.
Trouwens, Dennis schrijft toch niet "Na grondig onderzoek van mezelf heb ik besloten dat reisorganisatie X of uitgeverij Y de allerbeste, meest deskundige en allergoedkoopste zijn op de markt"?

Ik kan mij hier allemaal 100% bij aansluiten. Het kost nu eenmaal geld om zo'n site met discussieforum te onderhouden. En zolang als er geen contributie o.i.d. word gevraagd vind ik het goed. En er word geen reclame gemaakt en Dennis heeft dat denk ik ook niet bedoelt.

Theo
USA 2007 van 14 augustus t/m 15 september 2007.
Voor route en reisverslag zie: http://www.usareizen.com
tcoppers
Amerikakenner

Berichtdoor phillybilly » 24 jul 2007, 09:55

nieuwenoord schreef:Ik vind het geweldig dat iemand zijn tijd en energie steekt in het maken van zo'n site, het onderhoud ervan en dan ook nog financieel de boel rond breit. De moderators nemen hem gelukkig een deel van het werk uit handen, maar ook zij zijn allemaal vrijwilligers! Petje af!

Amen !!!! Helemaal mee eens !! Petje af hoor !
Klik hier voor Mijn weblog
phillybilly
Amerika-expert

Berichtdoor Veusy » 24 jul 2007, 11:20

phillybilly schreef:
nieuwenoord schreef:Ik vind het geweldig dat iemand zijn tijd en energie steekt in het maken van zo'n site, het onderhoud ervan en dan ook nog financieel de boel rond breit. De moderators nemen hem gelukkig een deel van het werk uit handen, maar ook zij zijn allemaal vrijwilligers! Petje af!

Amen !!!! Helemaal mee eens !! Petje af hoor !

Zeer zeker! Helemaal mee eens! Dankzij deze site en dit forum is reizen naar de States nog leuker!
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Veusy
Amerikakenner

Berichtdoor Sandy » 24 jul 2007, 11:34

Ik dacht: Hey een announcement van Dennis .. nieuwe artikelen op de site !!
Maar zie nu dat het een post is van vorig jaar ;)
Sandy
Amerika-expert

Berichtdoor hekkie » 24 jul 2007, 17:25

Sandy schreef:Ik dacht: Hey een announcement van Dennis .. nieuwe artikelen op de site !!
Maar zie nu dat het een post is van vorig jaar ;)

:hilarious:

Niet te veel en zeker niet te diep spitten Sandy....... :lol:
hekkie
Moderator

Re: Relevante artikelen op AllesAmerika.com voor het zuidwesten

Berichtdoor GoGriz » 25 sep 2008, 21:54

FYI volgens het Utah artikel is de mormoonse populatie 90% van de bevolking in de staat, maar volgens verschillende bronnen is dat toch niet waar hoor. Volgens dit artikel zou het percentage rond de 50-60% liggen, terwijl het percentage van "practicing mormons" zelfs enkel rond de 40% liggen.
http://UtahBelg.blogspot.com: Blog van een Belg in Utah
http://amerikabelgen.com: Belgen in Amerika Forum
GoGriz
Amerikafan

Berichtdoor marpat5957 » 23 maart 2009, 17:59

Ik vraag mij ook inderdaad af waarover deze dicussie gaat ?? Waar moeien sommigen zich eigenlijk mee.
Ik ben fantastisch blij dat dit forum er is waar ik ontzettend veel informatie kan bekomen over mijn toekomstige reis.
Als Dennis op de één of andere manier reclame wil maken wat hem iets opbrengt dan is dat zijn zijn zaak, het is zijn website.
Groot gelijk trouwens.
Doe gerust verder ik stoor er mij absoluut niet aan

Patrick
marpat5957
Amerikafan

Berichtdoor vana » 23 maart 2009, 18:07

Patrick, deze discussie is al van ruim twee jaar geleden.
Lijkt me niet echt zinvol om dat nu weer omhoog te halen :roll:

Marjon
Let's agree to respect each others views, no matter how wrong yours may be.

Afbeelding

2004-ZW
2006-ZW en MidWest
2008-Canada en NW USA
vana
Amerika-expert

Berichtdoor marpat5957 » 24 maart 2009, 18:33

Inderdaad, ik zie dat nu ook. Heb gewoon niet goed gekeken naar de datums. Stom van mij :?
Sorry

Patrick
marpat5957
Amerikafan

Keer terug naar Zuidwesten