Yeehaw schreef:Kastelke, een forum is geen questionbank
rene.jager schreef:Al is alle reclame die Dennis op de site zet de GROOTSTE PULP die er maar verkocht kan worden.......
rene.jager schreef:Ja, hij verdient geld met die advertenties... duuuh
Yeehaw schreef:Ik wil nogmaals benadrukken geen enkel bezwaar tegen reclame op de SITE te hebben maar naar mijn mening dien je hier niet een forum voor te gebruiken.

kastelke schreef:Yeehaw, tenzij jij, ik en iedereen hier aanwezig bereid is om jaarlijks x euro op Dennis zijn rekening te storten, denk ik dat we het zullen moeten accepteren dat hier reclame gemaakt wordt. Tenslotte kost het in de lucht houden van een website en forum geld (om maar niet te spreken van tijd). En wij kunnen hier gratis terecht met al onze vragen, en gratis gebruik maken van de massa knowhow die hier aanwezig is.
Daar heb ik allerminst een probleem mee.
Trouwens, Dennis schrijft toch niet "Na grondig onderzoek van mezelf heb ik besloten dat reisorganisatie X of uitgeverij Y de allerbeste, meest deskundige en allergoedkoopste zijn op de markt"?
nieuwenoord schreef:Ik vind het geweldig dat iemand zijn tijd en energie steekt in het maken van zo'n site, het onderhoud ervan en dan ook nog financieel de boel rond breit. De moderators nemen hem gelukkig een deel van het werk uit handen, maar ook zij zijn allemaal vrijwilligers! Petje af!
phillybilly schreef:nieuwenoord schreef:Ik vind het geweldig dat iemand zijn tijd en energie steekt in het maken van zo'n site, het onderhoud ervan en dan ook nog financieel de boel rond breit. De moderators nemen hem gelukkig een deel van het werk uit handen, maar ook zij zijn allemaal vrijwilligers! Petje af!
Amen !!!! Helemaal mee eens !! Petje af hoor !
Sandy schreef:Ik dacht: Hey een announcement van Dennis .. nieuwe artikelen op de site !!
Maar zie nu dat het een post is van vorig jaar

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast