Hotel Advies White Mountains & Boston

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
MatthijsB
Amerika-ontdekker
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 aug 2016, 10:04
Aantal x V.S. bezocht: 3

Hotel Advies White Mountains & Boston

Bericht door MatthijsB »

Hebben jullie adviezen voor hotels in de volgende twee bestemmingen:

Omg. White Mountains (North Conway, Lincoln, ...)

Boston (Centrum? Of juist stukje erbuiten en dan met openbaar vervoer het centrum in?)

We zijn met 4, waarvan twee tiener jongens 16 en 17.
MatthijsB
Amerika-ontdekker
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 aug 2016, 10:04
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Hotel Advies White Mountains & Boston

Bericht door MatthijsB »

Aangezien we niet heel vroeg naar bed hoeven is het wel leuk als er in de omgeving van de hotels ook wel iets te beleven valt. We verblijven er in beide gevallen 2 a 3 nachten
tanteto
Amerikafan
Berichten: 255
Lid geworden op: 07 aug 2019, 20:51
Locatie: Bull City

Re: Hotel Advies White Mountains & Boston

Bericht door tanteto »

Wanneer reizen jullie, en wat is je budget?
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7780
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Hotel Advies White Mountains & Boston

Bericht door mtl »

Op trivago zoeken. Kun je zelf je eigen budget instellen.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14326
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Hotel Advies White Mountains & Boston

Bericht door Coyote »

Voor de White Mountains houd ik Lincoln altijd aan als centrale overnachtingsplaats. Ik ben er nu 3x tijdens de Fall Foliage geweest en telkens verbleef ik 4 nachten in Lincoln. In 2005 en 2023 verbleef ik bij Profile Motel & Cottages en in 2018 bij de Days Inn. Er zijn echter veel meer motels en mijn ervaring beperkt zich tot deze twee. Lincoln is overigens geen bruisend stadje waar van alles te beleven valt maar om het gebied van de White Mountains te bezoeken vind ik het ideaal! 's Avonds ben ik er dan ook niet meer op uitgegaan, behalve uiteten. Bovendien wordt het begin oktober, de periode dat ik er steeds geweest ben, al vlot donker. Ik ga deze dagen juist redelijk vroeg op één oor omdat ik 's ochtends voor dag en dauw opsta.

Wanneer gaan jullie? Tijdens de Fall Foliage schieten de prijzen van de motels omhoog. Bij bovengenoemde kon ik voor nog een redelijk bedrag zitten maar blijft nog steeds aan de prijzige kant.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Bianca B
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 15 apr 2019, 23:18
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Hotel Advies White Mountains & Boston

Bericht door Bianca B »

Wij zijn in Augustus 4 nachten in Cranmore Inn in North Conway. Niet goedkoop maar wel midden in het centrum van North Conway.En hopelijk goed…
MatthijsB
Amerika-ontdekker
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 aug 2016, 10:04
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Hotel Advies White Mountains & Boston

Bericht door MatthijsB »

Tot nu toe gebruik ik veel booking.com, dat geeft wel heel veel aanbod. Maar "insider" tips zijn altijd welkom.

Boston weten we nog niet heel zeker, we willen graag gaan whale watchen maar verder nog niet heel veel aansprekende dingen gezien in boston zelf (we gaan ook naar Washington en NYC in dezelfde reis). Alternatief gaat zijn doorreiden richting cape cod en daar een overnachting doen. Whale watch tours vertrekken daar ook, of eventueel iets boven Boston aan de kust, maar weet niet of dat voor whale watch ook een optie is. We willen aansluitend aan "omgeving boston" rechtstreeks naar JFK voor terugvlucht.
Bianca B
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 15 apr 2019, 23:18
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Hotel Advies White Mountains & Boston

Bericht door Bianca B »

Betaalbaar hotel in Boston vinden was wel een uitdaging. We wilden graag midden in Boston zitten maar het viel niet mee om iets te vinden voor een fatsoenlijk prijs. Op advies van verschillende forumleden een hotel geboekt in Cambridge, dichtbij een metrostation.Overnachting inclusief parkeren en ontbijt, veel goedkoper dan een hotel midden in Boston.
Alle hotels van deze reis zijn bij booking.com geboekt .
Whale watching hebben wij twee jaar geleden vanaf Provincetown gedaan met Dolphin Fleet ( een aanrader) , maar waarschijnlijk zijn er in Boston ook genoeg maatschappijen waar je een tour kunt boeken.

Succes met de voorbereidingen!
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2036
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Hotel Advies White Mountains & Boston

Bericht door dejong89 »

Iets betaalbaars vinden in Boston is een enorme uitdaging. Uiteindelijk kozen wij voor Hotel 1868 in Cambridge. Naast de metro en in een leuke wijk. In de White Mountains verbleven we in Lincoln bij Mount Liberty lodging. Kneuterig maar meer dan prima. Na Lincoln reden we door naar Conway waar we 1 nachtje in een motel sliepen
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Berry
Amerikafan
Berichten: 149
Lid geworden op: 27 mar 2021, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Hotel Advies White Mountains & Boston

Bericht door Berry »

In 2019 hadden wij in Boston vergelijkbare zoektocht. Uiteindelijk uitgekomen in The Revolution Hotel, was toen nog redelijk betaalbaar ($135 per nacht), zal nu wel anders zijn ben ik bang.. :wink:

Ik zie dat de plekken waar we verbleven in de White Mountains helaas allemaal gestopt zijn onderhand....
MatthijsB
Amerika-ontdekker
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 aug 2016, 10:04
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Hotel Advies White Mountains & Boston

Bericht door MatthijsB »

Via booking.com kwam ik voor revolution hotel op 355 euro/nacht voor 4 persoonskamer (badkamer op de gang) voor de datum dat ik wil gaan, niet goedkoop.
Kwa goedkopere overnachtingen zie ik nu voor Boston vooral de omgeving van het vliegveld. Daar is er verbinding via metro richting "downtown".
Hier rond de 250 e/n.
Fleur1994
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 27 nov 2018, 15:56
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Hotel Advies White Mountains & Boston

Bericht door Fleur1994 »

In Boston is het inderdaad wel een zoektocht om nog iets betaalbaars te vinden. Ik heb nu The Verb Hotel geboekt voor 30 september t/m 02 oktober voor in totaal €390,-
In de White Mountains heb ik gekozen voor Inn at Jackson.

Aangezien we deze vakantie nog in het verschiet hebben, kan ik nog niks zeggen over de ervaringen met deze hotels.
MatthijsB
Amerika-ontdekker
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 aug 2016, 10:04
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Hotel Advies White Mountains & Boston

Bericht door MatthijsB »

Het zit hem echt in de timing dat we gaan. Ik betaal voor 3 nachten dan 1300 euro :(. Het is nog even zoeken. Voor boston zie ik omgeving airport (Revere), als redelijk te betalen.

we komen vanuit het noorden, wellicht dat we boston voorbij rijden en in cape cod gaan zitten (hyannis travel inn).
Aurora
Amerikafan
Berichten: 151
Lid geworden op: 05 dec 2017, 16:44
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Almere

Re: Hotel Advies White Mountains & Boston

Bericht door Aurora »

Wij hebben goede ervaringen met Red Roof PLUS+ Boston – Woburn/ Burlington.

In de White Mountains zaten we in de Best Western White Mountains Inn.
Reisverslagen 2017, 2018 & 2019 https://lovetocookhealthy.nl/reizen/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer