Trouwen in Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Carolina
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 jun 2006, 19:38

Trouwen in Las Vegas

Bericht door Carolina »

Hoi!

Mijn vriend en ik willen volgend voorjaar (april/mei 2007) stiekum gaan trouwen in Las Vegas. Wie heeft hier ervaring mee en kan ons een beetje op weg helpen. Wij zien namelijk door de bomen het bos niet meer :dunno:
Het is de bedoeling dat we vanuit Nederland eerst ong. 5 dagen naar Dallas gaan om familie te bezoeken en dan doorvloegen naar Los Angeles om daar met een rondreis te beginnen. In Las Vegas willen we ong. 4 dagen blijven om er ook te trouwen.
Nu vragen wij ons af wat een goede organisatie is om dit bij te boeken. En moeten we de trouwkapel hier reserveren, of kan dat daar ook. Hoe kunnen we het met foto's en video opnamen doen. Wat is een leuke trouwkapel?
Dit zijn slechts enkele vragen, maar de balngrijkst is: wie wil ons helpen?
jta
Amerika-expert
Berichten: 2067
Lid geworden op: 14 jan 2005, 11:13
Locatie: sint pieters leeuw belgië

Bericht door jta »

allo,
trouwen in las vegas kan je op allerlei manieren: vlug, traag, gewoon, speciale ceremonie ( bv in een luchtballon, in een limousine, bedenk het maar zelf..). jullie hebben nog de tijd om alles rustig uit te zoeken. alle wedding chapels bieden een hoop ,,packages" aan, van eenvoudig ( natuurlijk het goedkoopst) tot uitgebreider ( en duurder). idem voor de gewenste foto's, films, enz...
ga eens naar een paar websites van wedding chapels en maak kennis met die packages.
wij trouwden vorig jaar in the little white wedding chapel, website

http://www.alittlewhitechapel.com

voor andere chapels : google

boeken is mogelijk via internet en/of telefoon. datum en uur naar jullie keuze ( wij trouwden er op de 4th of july, hun nationale feestdag).

nog veel plezier en hou ons op de hoogte

jacques
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9262
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: TRouwen in Las Vegas

Bericht door markro »

Carolina schreef:Mijn vriend en ik willen volgend voorjaar (april/mei 2007) stiekum gaan trouwen in Las Vegas. Wie heeft hier ervaring mee en kan ons een beetje op weg helpen. Wij zien namelijk door de bomen het bos niet meer :dunno:
<-- KNIP -->
wie wil ons helpen?
Kijk eens op de website van http://www.lasvegastravelguide.nl .
Boven in de kopfoto zie je de tab "Trouwen" en klik daar op.
Via deze site kom je meer te weten.
Neem eventueel contact op met de beheerders van deze site, want zij hebben hier ervaring mee.

Om een indruk te krijgen hoe het toe kan gaan bij een trouwerij in LV, kan je als je op de foto klikt van Peter Timofeeff een filmpje zien van zijn huwelijk. Hij is op woensdag 3 mei in het huwelijk is getreden in Las Vegas, NV.
Leuk om te zien hoe het er daar aan toe gaat, inclusief het optreden van een "echte" Elvis.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Carolina
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 jun 2006, 19:38

Bericht door Carolina »

Bedankt voor alle snelle reacties. We zullen zeker even kijken op de sites die je hebt opgeschreven.
Dominique
Amerika-ontdekker
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 jan 2005, 16:18

Trouwen in Las Vegas.

Bericht door Dominique »

Hoi Carolina,

Alvast gefeliciteerd met de beslissing om te trouwen.
Ook wij zijn vorig jaar getrouwd in Las Vegas in The Little White Chapel en waren daar heel tevreden over.
We hadden helemaal niets op voorhand geboekt, wel even nagegaan welke documenten we nodig hadden want in België zijn ze niet zo soepel als in Nederland, en zijn gewoon ginder alles gaan regelen.
Je moet maar eens kijken op http://dominiquehousen.web-log.nl/, op 12 juli zijn we alles gaan reserveren en op 14 juli zijn we getrouwd. De familie thuis kon alles life volgen op het internet.
Mocht je nog vragen hebben, dan mag je altijd altijd een e-mail sturen.
Groeten vanuit Bishop, California, morgenavond ben ik trouwens terug in Las Vegas.
Carolina
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 jun 2006, 19:38

Bericht door Carolina »

Hallo! Ten eerste, bedankt voor de reactie. Wij denken er nu ook aan om alles voor de bruiloft maar daar te regelen. Ik hoor van iedereen dat dit goed te doen is. Ik hoor ook supergoede verhalen over de thw little white chapel. Ik had zelf ook nog gekeken naar Garden of Love wedding chapel, omdat ik graag live een elvis imitator erbij wil om wat liedjes te zingen. Wij zijn wrs. in totaal 4 dagen in Las Vegas, dus dat lijkt mij voldoende tijd om het daar allemaal te regelen, toch.

Ik heb trouwens net even op je site gekeken, leuk zo'n reisverslag. Ik denk dat wij dat ook maar moeten maken volgend jaar. Dat is wel leuk voor het thuisfront.
Carolina
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 jun 2006, 19:38

Bericht door Carolina »

Ik heb nog even een andere vraag. Wij willen graag foto's en een dvd van de huwelijksceremonie en de dag zelf. Nu hoorde ik dat je daar nog weleens mee opgelicht wordt. Hoe zit zit in the little white chapel. Krijg je er daar foto's of negatieven bij en ik welk formaat?
En hoe zit dat als wij een dvd willen?
Aïda
Amerika-expert
Berichten: 1866
Lid geworden op: 14 apr 2004, 08:36
Locatie: Flevoland

Bericht door Aïda »

Zoek even hier op het forum. Een van de deelnemers (ben jammer genoeg even haar nick vergeten) is laatst getrouwd in Vegas. Zij hadden ook foto's laten maken en ik meen dat ze zelfs de kleding hadden gehuurd, maar dat weet ik niet zeker.
jta
Amerika-expert
Berichten: 2067
Lid geworden op: 14 jan 2005, 11:13
Locatie: sint pieters leeuw belgië

Bericht door jta »

allo,
wat foto's en dvd betreft : hangt af welk packages je neemt.
wij namen het goedkoopste en kregen simpelweg een filmrolletje mee dat we zelf moesten laten ontwikkelen.

er zijn echter packages waarbij je zelfs foto-albums kunt bestellen.

jacques
Carolina
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 jun 2006, 19:38

Bericht door Carolina »

Dus jullie hebben niet de ervaring dat ze je een beetje oplichten met de foto's? Enkel een rolletje vind ik ook wel goed, maar dat is met de mensen van de kapel dus allemaal goed te regelen. Zijn er misschien meer mensen die ervaring hebben met trouwen in Las Vegas en wat leuke kapelletjes zijn?

Wat betreft de kleding, die willen we vanuit Nederland meenemen. We gaan maar met z'n tweeen, dus ik wil voor het thuisfront zeker weten dat ik een goede dvd en foto's heb. Dat is iets waar ik me best druk om maak. Misschien is het toch handig om een pakket te nemen waarbij je al een beetje kunt zien hoe de foto's worden (op dvd gebrand of echt gewoon foto's).
Ik vind het best lastig om beslissingen in te nemen. Ik ben best bang dat we een foute beslissing nemen, waardoor onze dag niet zo wordt als wij zouden willen. Trouwen doe je immers maar 1 keer, toch?
Ik ben dus blij met alle hulp en tips die we kunnen krijgen.
BEDANKT ALLEMAAL!
Sliek
Amerika-ontdekker
Berichten: 49
Lid geworden op: 04 feb 2006, 16:01
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Sliek »

Caroline, wij zijn net terug uit Las Vegas en op 17 mei daar getrouwd. Ik kan je wel een paar aanbevelingen doen( en er uren over praten) maar mischien is het handiger om eerst mijn topic erover te lezen en dan mij te mailen ?

Topic heet : een vraagje of twee over trouwen in Las Vegas. http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=3798

Maar ik kan je alvast vertellen: het is een geweldige ervaring en alles is prima te regelen vanuit hier.

Sliek
In okt 2002 zijn we naar New York geweest
We zijn in mei 2006 getrouwd in Las Vegas met een huwelijksreis oost USA
Florida hebben we in 2013 doorkruist met onze bijna 5 jarige dochter
In 2022 gaan we naar LA- SF en wat parken bezoeken
Texas Boy
Amerika-expert
Berichten: 4930
Lid geworden op: 06 mar 2005, 14:57

Bericht door Texas Boy »

Wij hebben enkel een paar foto's laten maken door de dominee die ons trouwde, zuinige Hollanders :lol: die we zijn. Maar belangrijker is dat je het samen doet en wat je voor elkaar voelt en dat kan je toch niet op film vastleggen.
Carolina
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 jun 2006, 19:38

Bericht door Carolina »

Natuurlijk gaat het om het gevoel en het beleven met elkaar. Maar wij gaan echt maar met z'n tweeen. Onze ouders en broers/zussen weten er wel van. De rest uit onze familie en vriendekring niet.
We willen voor hun en natuurlijk ook voor de rest van onze familie, vrienden en onszelf mooie foto's en een dvd hebben van de ceremonie. Dat is altijd leuk om terug te kijken, toch?
Maar nu zijn beiden best wel duur om erbij te boeken. Dat hebben we er wel voor over (we sparen al twee jaar voor deze bijzondere reis), maar ik wil wel waar voor mijn geld!
Texas Boy
Amerika-expert
Berichten: 4930
Lid geworden op: 06 mar 2005, 14:57

Bericht door Texas Boy »

Geef je groot gelijk, je moet doen wat je graag wilt en als het goed is doe je het maar 1x. Wens je veel succes in Las Vegas en geniet van elke minuut.
karin en Willem
Amerika-ontdekker
Berichten: 53
Lid geworden op: 22 jun 2006, 19:48
Contacteer:

gefeliciteerd

Bericht door karin en Willem »

Hallo Carolina alvast de felicitaties van ons :D
Spannend hoor "stiekum trouwen"...als wij die kans toen 25 jaar geleden hadden gehad ,dan hadden wij dat toen ook gedaan...maar ja..da's 25 jaar geleden, en we zijn gewoon hier heel officieel in Nederland getrouwd.
En... we zijn nog steeds heel gelukkig samen :D
Ik had eigenlijk ook nog een vraag over dat trouwen in Las Vegas.
Kun je daar na 25 jaar ook opnieuw de trouwbelofte afleggen?
Het leek ons namelijk wel leuk om dat te gaan doen als wij daar in Oktober van dit jaar zijn. Dan is ook onze dochter erbij.
Maar wat kost dat? Is er iemand die ervaring heeft?
Alvast bedankt voor de reacties
Karin en Willem
Laatst gewijzigd door karin en Willem op 29 jun 2006, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Sliek
Amerika-ontdekker
Berichten: 49
Lid geworden op: 04 feb 2006, 16:01
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Sliek »

Hoi Karin,

ja dat kan , je kan dan bij een weddingchapel een speciaal pakket nemen, leuk hoor !! Bij "onze" chapel deden ze dat ook en was leuk om te zien

Sliek
In okt 2002 zijn we naar New York geweest
We zijn in mei 2006 getrouwd in Las Vegas met een huwelijksreis oost USA
Florida hebben we in 2013 doorkruist met onze bijna 5 jarige dochter
In 2022 gaan we naar LA- SF en wat parken bezoeken
karin en Willem
Amerika-ontdekker
Berichten: 53
Lid geworden op: 22 jun 2006, 19:48
Contacteer:

Bericht door karin en Willem »

Hoi Sliek Van Harte Gefeliciteerd!! :D :doublethumb:
en bedankt voor de tip.
Karin en Willem
Esba
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 feb 2004, 19:42
Locatie: De Bilt

Voorbereiding

Bericht door Esba »

Hoi Carolina,

Ook wij gaan trouwen in Las Vegas. Op 31 december aanstaande is het zover. Toch leuk voor iemand die vroeger niks met Amerika had, ha ha. Maar na één bezoek totaal verknocht en heeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig naar alle staten waar we nog naar toe moeten.

Leuk om te lezen over jullie voorbereidingen. Wij trouwen niet stiekum, we gaan met onze beste vrienden (die we uiteraard gevraagd hebben als getuige) twee weken naar Vegas. Vorige week zondag hebben we het onze ouders en zusjes verteld, met als gevolg dat er nu drie familieleden 'even' overkomen. Leuk hoor!!! Voor de thuisblijvers willen we trouwen in een kapelletje waar in elk geval een webcam is, zodat zij het ook een beetje mee kunnen maken.

Veel succes en vooral veel plezier met jullie voorbereidingen!!!

Groetjes,
Esther
Gebruikersavatar
hekkie
Amerika-expert
Berichten: 14467
Lid geworden op: 31 mar 2004, 14:40
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Assen
Contacteer:

Re: Voorbereiding

Bericht door hekkie »

Esba schreef:Hoi Carolina,

Ook wij gaan trouwen in Las Vegas. Op 31 december aanstaande is het zover. Toch leuk voor iemand die vroeger niks met Amerika had, ha ha. Maar na één bezoek totaal verknocht en heeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig naar alle staten waar we nog naar toe moeten.

Leuk om te lezen over jullie voorbereidingen. Wij trouwen niet stiekum, we gaan met onze beste vrienden (die we uiteraard gevraagd hebben als getuige) twee weken naar Vegas. Vorige week zondag hebben we het onze ouders en zusjes verteld, met als gevolg dat er nu drie familieleden 'even' overkomen. Leuk hoor!!! Voor de thuisblijvers willen we trouwen in een kapelletje waar in elk geval een webcam is, zodat zij het ook een beetje mee kunnen maken.
Hallo Esther,

Alvast van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk en dat nog wel in Las Vegas!! Super.

De reis er naar toe is reeds geplaatst in het topic "Op een rijtje naar Amerika in 2006".

Veel plezier met alle voorbereidingen.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Ingrid
Amerikafan
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2005, 10:11
Locatie: Rotterdam

Bericht door Ingrid »

Stiekum trouwen maar dan foto's laten maken voor de famlilie... Willen ze die dan nog wel zien? :wink:

Ik heb een paar weken geleden één bruidspaar in Las Vegas gezien, ik kan eerlijk gezegd niet begrijpen dat iemand in dat gekkenhuis wil trouwen... Maar evenzogoed: veel geluk gewenst!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer