Ervaringen deze hotels?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mamma
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 31 dec 2005, 00:30

Ervaringen deze hotels?

Bericht door mamma »

Hallo allemaal,

Wij willen in juli-aug 2007 een rondreis gaan doen ben druk bezig met de voorberdeidingen en heb zo'n beetje alle hotel uigezocht vraag me af of ik de juiste keuze heb gemaakt en of het goede hotels zijn dus misschine iemand ervaringen negatief of positief???? :lol:

San-fransisco-------Golden gateway inn
Yosemite------------Yosemite vieuw logde
Ridecrest------------Heritage inn
Las-vegas-----------Circus Circus
Bryce Canyon------Bryce ruby's inn
Lake powell---------Quality inn
Grand Canyon------Best western Squire inn
Hollywood-----------Beverly Garland Holiday Inn
Pismo Beach--------B.Wshore Cliff lodge
Palm springs--------Quality Inn
San-diego-----------Holiday inn on the bay
Monument valley---Holiday Inn Kayenta
Santa-barbarra-----Best western pepper tree inn
Carmel -Monterey--Best Western Carmel Mission
Phoenix--------------Holiday Inn Express


Een hele lijst eigenlijk maarja het zijn dan ook30 dagen he 8)
Gebruikersavatar
mamma
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 31 dec 2005, 00:30

Bericht door mamma »

Was er bij weten te vertellen dat we met met 2 kids van 6 en 7 gaan en misschien 2 tieners van 18 en 15 maar das nog nie zeker
weet niet of het uitmaakt maar ik dacht meldt het nog even :wink:
Cyber-Alien
Amerikafan
Berichten: 314
Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:51

Bericht door Cyber-Alien »

Die beverly Garland, in L.A. is denk ik goede keuze. Let we; dii hotel ligt zeer rustig gelegen, maar wel dicht bij Universal Studio's.
als je kijkt bij mijn topic [titel is iets van "Hollywood, muffe , vieze hotels?"], lees je veel hotelervaringen.

succes!
braveman
Amerikafan
Berichten: 108
Lid geworden op: 02 feb 2005, 12:49

Bericht door braveman »

Ruby's Inn is een prima hotel. De kamers zijn schoon en ruim. Het zwembad is groot, net als de winkel die erbij zit. Het restaurant was ook prima. Wij waren er in maart en samen met de sneeuw buiten en het knapperende haardvuurtje binnen zag het er ook nog erg gezellig uit!

Circus Circus is ok, het zijn schone en netjes ingerichte kamers. Het ligt een eind van het centrum op tegen het einde van de strip. Het heeft een indoor pretpark en een uitstekend buffet-restaurant.
Georgia on my mind........
Gebruikersavatar
jolanneke
Amerikafan
Berichten: 219
Lid geworden op: 29 mei 2006, 10:58
Locatie: Broekhuizenvorst

Bericht door jolanneke »

Als je wat centraler op de strip wilt zitten: het Flamingo is ook leuk. Het zwembad is ruim genoeg. Er is alleen geen pretpark voor kinderen, maar je kan altijd nog even naar het CircusCircus voor dat.
1999: Florida
2001: California, Nevada, Arizona, Utah, Hawaii
2004: Colorado, Utah, Arizona, Nevada
2006: British Columbia, Alberta, Montana, Wyoming, Idaho, Oregon, Washington
2008: California, Arizona, New Mexico, Colorado, Utah, Nevada
Gebruikersavatar
Jasmino
Amerika-expert
Berichten: 7090
Lid geworden op: 15 mar 2004, 08:34
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Ervaringen deze hotels?

Bericht door Jasmino »

mamma schreef:Bryce Canyon------Bryce ruby's inn
Hollywood-----------Beverly Garland Holiday Inn
Beide goede keuzes.

Ruby's Inn ligt meteen bij de ingang van Bryce, en dat is toch wel handig! Zo kun je 's avonds de zonsondergang in Bryce meepikken en 's ochtends de zonsopgang. Erg mooi! Het is wel een groot hotel en daardoor een beetje onpersoonlijk, maar de kamers zijn ruim en netjes, en het zwembad is ook redelijk. En het eten is niet verkeerd, vooral het ontbijt!

Beverly Garland in Hollywood vonden we echt een superhotel! MOoie kamers, mooi gelegen rond een binnenplaats met zwembad, en je merkt er helemaal niets van de drukke wijk. Gunstig voor Hollywood en Universal Studios, en een gratis shuttle zodat je je auto gewoon op de parking van het hotel kan laten.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42193
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het lijkt of er steeds meer kinderen bijkomen! Nemen jullie twee kamers?

Mijn kinderen vonden Circus Circus erg leuk. Het ligt wel aan het eind van de strip maar je kunt altijd met de auto of Monorail naar de andere hotels.
En belangrijk: het is zeer betaalbaar, rond de 50 dollar per kamer.

Vier jaar geleden zijn wij in de BW in Carmel geweest. Was prima en ligt tussen twee leuke winkelcentra in. Mooi zwembad. Geen goedkope omgeving.

Ruby's Inn: ik ken alleen de camping maar het ligt heel gunstig. Ruime winkel om lekker in rond te neuzen en aan de overkant wat "western" winkeltjes.

Marianne
Gebruikersavatar
mamma
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 31 dec 2005, 00:30

Bericht door mamma »

:lol: hahaha :lol:
Ja marianne we zijn in trek,Ik heb ook nog een zusje van 17 dan 18
maar die heeft erg last van heimwee en zoals ik in mijn vorige berixhtje wel eens over mijn broertje heb geschreven heb ik ook haar deels opgevoed....
En aangezien we eigenlijk haast wel zeker een extra kamer ozuden moeten boeken,is het zonde als ze niet mee zou gaan want wat beteft de kamers is het zo of je nu in je eentje bent of met zijn tweeen de kosten blijven bijna altijd hetzelfde,
ach ja wqe hebben nog even de tijd...ze xzijn op dit moment erg opstandig dus misschien gaan ze allebei wel niet mee :lol:
en gaan we alleen met ons eigen gezin,want het is toch een maand he en dan ook nog met 2 pubers...ik gun het ze wel ...maar ik vinedt eigenlijk dat ze er zelf ook wat voor overm moeten hebben en als ik zeg zoeken jullie een bijbaantje dan voor de vakantie wat centjes te verdienen dan lachen ze me uit...dus we zien wel wat het wordt maar inderdaad is het best wel grappig dat er steeds eentje extra bijkomt..dat je dat zo hebt opgemerkt :wink:
Cyber-Alien
Amerikafan
Berichten: 314
Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:51

Bericht door Cyber-Alien »

jacqueline bedankt voor je antwoorden! eindelijk duidelijkheid :wink:
Gebruikersavatar
Henriëtte
Amerika-expert
Berichten: 2555
Lid geworden op: 23 dec 2004, 20:17
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Las-vegas-----------Circus Circus
Bryce Canyon------Bryce ruby's inn
Lake powell---------Quality inn
Grand Canyon------Best western Squire inn
Monument valley---Holiday Inn Kayenta
Carmel -Monterey--Best Western Carmel Mission

Wij hebben ervaring met de bovengenoemde zes motels. Circus Circus vond ik niet geweldig, maar met kinderen is het denk ik toch een hele goede keuze. Bij Squire Inn hadden we een heerlijke badkamer (wel in een Luxe kamer - doen we normaal nooit maar dit was de enige die vrij was), dat was echt een heel net hotel. Bij de Carmel Mission Inn een klein minpuntje... ze hadden alleen een rokerskamer, en ze zeiden dat we daar vrijwel niets van zouden merken. Nou, dat was dus niet zo. 't Stonk er verschrikkelijk. Dus - als je niet-roker bent - zorg dan wel dat ze je een niet-rokers kamer geven. Verder een prima hotel.
De drie andere zijn gewone nette hotels, valt niet iets speciaals over te zeggen, niet positief, niet negatief.
O ja, er schiet me nog iets te binnen, het restaurant van Quality Inn in Page had wel een heel beperkte menukaart. We hebben daar niet echt lekker gegeten. Maar de kamer was goed, en we hadden een mooi uitzicht. Dus ik zou daar - als ik ooit weer in Page zou komen - zeker wel teruggaan. Alleen niet naar het restaurant dus.

Gr., Henriëtte
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Gebruikersavatar
Rob
Amerika-expert
Berichten: 14853
Lid geworden op: 06 feb 2004, 14:53
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Locatie: Biggekerke ZLD
Contacteer:

Bericht door Rob »

Henriëtte schreef:O ja, er schiet me nog iets te binnen, het restaurant van Quality Inn in Page had wel een heel beperkte menukaart. Gr., Henriëtte
Niet echt een probleem dan er zijn genoeg eetgelegenheden in Page dus honger lijden is niet nodig :wink:
Rob
Gebruikersavatar
mamma
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 31 dec 2005, 00:30

Bericht door mamma »

Ja die eetgelegenheden zijn wel belangrijk hoor want wij houden van lekker eten,zeker op vakantie :wink:
keuntje
Amerika-newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 jul 2005, 15:52

Bericht door keuntje »

Grand Canyon : Squire Inn => jammer genoeg niet zo'n goede ervaring mee. Het hoofdgebouw oogt fantastisch en je denkt meteen : waaaauw !!
Wij kregen jammer genoeg een kamer in één van de gebouwen die achter het hoofdgebouw liggen. Dat gebouw was echt vuil : er lagen wel 100 dode vliegen aan de ramen, gebouw zag er eerder vervallen uit, ... De kamer was zeker en vast de minste van alle Best Westerns die we deden.
Wij gaan hier in ieder geval nooit meer terug.

Bryce : Ruby's Inn => mooi hotel, nette kamers. Lekker dicht bij het park. We zijn van plan om ook dit jaar hier een kamer proberen vast te krijgen.
Gebruikersavatar
Souraia
Amerika-expert
Berichten: 2082
Lid geworden op: 03 jan 2005, 12:00
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Zo jij bent er vroeg bij :wink:
Van al die hotels ben ik alleen in CC geweest. Mijn zoontje vond het geweldig en ik vond het eerlijk gezegd ook niet verkeerd. Mooie kamers voor een zeer schappelijke prijs.
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4816
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Ervaringen deze hotels?

Bericht door michelly »

mamma schreef: Lake powell---------Quality inn
Mooie kamer, lekker zwembad. Buitenkant zag er iets minder uit.
Was wel incl. ontbijt (redelijk)

Elly
Sliek
Amerika-ontdekker
Berichten: 49
Lid geworden op: 04 feb 2006, 16:01
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Sliek »

Mocht je bij Ruby's Inn geen zin hebben in de lange rijen voor het eten ( na 1800 kwamen er bij ons echt bussen mensen aan) dan kan je of voor die tijd gaan of naar een eettentje aan het begin van de weg die naar Ruby's leidt . Het zit echt op de hoek daar. Goed eten, geen rijen en erg grappige boekjes om te lezen !! het is een soort steakhouse met ook tortilla's ed.
In okt 2002 zijn we naar New York geweest
We zijn in mei 2006 getrouwd in Las Vegas met een huwelijksreis oost USA
Florida hebben we in 2013 doorkruist met onze bijna 5 jarige dochter
In 2022 gaan we naar LA- SF en wat parken bezoeken
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer