Geldigheid Universal Studio's Front of Line tickets

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Minoes
Amerika-ontdekker
Berichten: 45
Lid geworden op: 12 nov 2005, 10:00

Bericht door Minoes »

Jamaarjamaar... :wink: Ben toch nog niet helemaal gerustgesteld :?
Je bedoelt dus dat als alle front of lines al via internet zijn gekocht, ze aan de kassa voor de mensen die ze daar willen kopen uitverkocht zijn?
M.a.w. met internetkaartjes heb je zekerheid en aan de kassa kun je ernaast grijpen???
Iemand ooit eens ervaring gehad dat de front of lines waren uitverkocht?
Of dat ze bij sommige attracties geen front of line konden bieden en bij andere wel?

Tja, als ik eenmaal beren zie... (zou ze trouwens wel graag in het echt zien in Yosemite of sequoia :D )

groetjes,
Minoes
Gebruikersavatar
Marjol
Amerika-expert
Berichten: 1541
Lid geworden op: 12 mar 2006, 19:15
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Minoes schreef:Jamaarjamaar... :wink: Ben toch nog niet helemaal gerustgesteld :?
Je bedoelt dus dat als alle front of lines al via internet zijn gekocht, ze aan de kassa voor de mensen die ze daar willen kopen uitverkocht zijn?
M.a.w. met internetkaartjes heb je zekerheid en aan de kassa kun je ernaast grijpen???
Iemand ooit eens ervaring gehad dat de front of lines waren uitverkocht?
Of dat ze bij sommige attracties geen front of line konden bieden en bij andere wel?

Tja, als ik eenmaal beren zie... (zou ze trouwens wel graag in het echt zien in Yosemite of sequoia :D )

groetjes,
Minoes
Ja, dat bedoel ik inderdaad. Via internet heb je zekerheid, bij de kassa in het park niet.
Verder ben ik er nog nooit geweest en heb ik geen idee hoe snel die pasjes uitverkocht zijn. Ze zijn toch wel behoorlijk aan de prijs, vind ik zelf :)
blomer1
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 jan 2006, 14:51
Locatie: ruurlo

Bericht door blomer1 »

hallo

Er waren geen extra kosten verbonden aan het opsturen van de kaarten.



grts johan
Gebruikersavatar
Marjol
Amerika-expert
Berichten: 1541
Lid geworden op: 12 mar 2006, 19:15
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Marjol »

blomer1 schreef:hallo

Er waren geen extra kosten verbonden aan het opsturen van de kaarten.



grts johan
Volgens de site kost dat 20 dollar extra. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
blomer1
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 jan 2006, 14:51
Locatie: ruurlo

Bericht door blomer1 »

Hallo

Ik heb de kaarten bestelt eind 2005. Toen stond er nog niets van verzendkosten.Ik heb inderdaad op de site gezien dat ze daar nu 20 dollar voor vragen. Dan hebben we geluk gehad.


grts Johan
Gebruikersavatar
Marjol
Amerika-expert
Berichten: 1541
Lid geworden op: 12 mar 2006, 19:15
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ok.

Nou ja, ik print ze gewoon. Dat scheelt toch weer 20 dollar.
theac
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 apr 2006, 20:23

Bericht door theac »

Dit is wat er op de site staat:

Limited Availability:

Each day Universal Studios Hollywood offers a limited number of Front of Line Passes, and they often sell-out at the front gate.

However, when you purchase your Front of Line Pass online, the front gate sell-outs will not affect you. Your online Front of Line Pass will be valid for your use.

dus heb ik ze vandaag besteld, binnen 2 minuten lagen ze in mijn mailbox, keurig 2x geprint, geen datum erop, kan gaan wanneer ik wil.
mijn kaart is alleen niet geldig van 27/5 - 5/9/06, 24/25 nov en 26-31 dec
dat is niet erg want 27 mei staan we weer op schiphol :cry:
Marloes
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 14 feb 2006, 03:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marloes »

Eindelijk na 3 pogingen heb ik mijn FOL-tickets kunnen bestellen via internet. (print @home) Ik heb niet de date-restricted genomen, dus ik kan er elke dag van het jaar heen gaan. We gaan 11 juli.

Wat ik leuk vind om even te vermelden, is dat je volgens de site kortings-couponnen krijgt toegemaild geldig tot 30/06. Ik heb nu kortingscouponnen toegemaild gekregen geldig tot 30/09. Dus in het hoogseizoen heb je er ook wat aan.
Gebruikersavatar
catharina
Amerika-ontdekker
Berichten: 33
Lid geworden op: 05 feb 2006, 16:33
Locatie: Regio Utrecht

Bericht door catharina »

He bedankt voor het vermelden Marloes. Ik dacht ik wacht nog even met printen tot 1 juli, maar dat hoeft dus niet.
Ik ga het gelijk regelen.


groeten,
Karin
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marjol
Amerika-expert
Berichten: 1541
Lid geworden op: 12 mar 2006, 19:15
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Marloes schreef:Eindelijk na 3 pogingen heb ik mijn FOL-tickets kunnen bestellen via internet. (print @home) Ik heb niet de date-restricted genomen, dus ik kan er elke dag van het jaar heen gaan. We gaan 11 juli.

Wat ik leuk vind om even te vermelden, is dat je volgens de site kortings-couponnen krijgt toegemaild geldig tot 30/06. Ik heb nu kortingscouponnen toegemaild gekregen geldig tot 30/09. Dus in het hoogseizoen heb je er ook wat aan.
Hé, dat is fijn om te weten!
Ik wilde ook al wachten tot 1 juli met bestellen, omdat wij 15 juli gaan.
Nu wacht ik dan alleen nog even tot 11 juni, de dag dat we 100 % zeker weten dat de reis doorgaat :)
Cyber-Alien
Amerikafan
Berichten: 314
Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:51

Bericht door Cyber-Alien »

ik snap nog steeds nie twat universal studioos precies is. Ga je in een auto langs filmdecors of zitten er ook echt "enge" attracties tussen, achtbaanachtig?
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12929
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door vana »

In Universal heb je diverse attracties. Het park bestaat uit twee verdiepingen verbonden door enorme roltrappen. Zie op deze plattegrond http://www.pazsaz.com/unimap.html
Er zijn diverse attracties . Ik vond vooral Back to the future en Shrek 4 D erg leuk.
Je kunt ook de Backlot tramtour nemen, dan krijg je een kort kijkje achter de filmsets en beleef je wat special effects, zoals een plotseling instortende brug.
Hier kun je een paar foto's van Universal zien om een indruk te krijgen
http://community.webshots.com/user/vanamar

Marjon
GJ
Amerika-expert
Berichten: 1588
Lid geworden op: 28 mei 2006, 14:57
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Even een semi-gerelateerde vraag, niet over Universal maar over Disneyland: hoe werkt het Fastpass-systeem in Anaheim? In Disneyland Parijs heb ik er wel eens gebruik van gemaakt, en daar werkt het als volgt: je stop je toegangskaart in een automaat, en je krijgt je toegangskaart én je fastpass terug, met daarop een tijd waarop je terug moet komen. Op een gegeven moment zijn de fastpasses uiteraard voor de rest van de dag op. Je kunt per dag geloof ik slechts een beperkt aantal fastpasses halen.

Werkt dit in Amerika hetzelfde? Wat is bijvoorbeeld de limiet aan het aantal te verkrijgen Fastpasses per toegangskaart per dag, en hoe snel zijn ze op?
Cyber-Alien
Amerikafan
Berichten: 314
Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:51

Bericht door Cyber-Alien »

stomme vraag maar zijn die attracties goed te doen? [ik hou nie tvan achtbanen]
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12929
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door vana »

Cyber-Alien schreef:stomme vraag maar zijn die attracties goed te doen? [ik hou nie tvan achtbanen]
Wat bedoel je met goed te doen? Als je bedoelt of ze eng zijn is het antwoord nee.
Bij Shrek 4 D zit je gewoon op een stoel en kijkt met een 4 D bril op naar een film. Dat is erg leuk het is net of je zelf in de film meedoet.
Bij Back to the Future zit je in een soort cabine van een ruimtschip, en lijkt het net of je een ruimtereis maakt.
Verder kun je nog naar een aantal shows. Waterworld is een show me allemaal stunts, je kunt ook naar een show waar ze laten zien hoe special effects in films gemaakt worden. En zo is er nog veel meer te zien en te doen.

Het is echt een heel leuk park, je moet er gewoon naar toe gaan.

Marjon
Gebruikersavatar
catharina
Amerika-ontdekker
Berichten: 33
Lid geworden op: 05 feb 2006, 16:33
Locatie: Regio Utrecht

Bericht door catharina »

Marloes schreef:Wat ik leuk vind om even te vermelden, is dat je volgens de site kortings-couponnen krijgt toegemaild geldig tot 30/06. Ik heb nu kortingscouponnen toegemaild gekregen geldig tot 30/09. Dus in het hoogseizoen heb je er ook wat aan.
Krijg je de kortingscoupons gemaild nadat je de tickets via mail hebt gekregen ??
Mijn tickets heb ik al! Joehoe! De kids hebben er nu al zin in.

groetjes,
Catharina
Laatst gewijzigd door catharina op 06 jun 2006, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
dieter
Amerikakenner
Berichten: 463
Lid geworden op: 13 apr 2004, 03:22
Locatie: Hageland

Bericht door dieter »

Wij zelf gaan eind augustus (22 of 23).
Zou het dan best te doen zijn zonder FOL passen ?
Het is dan toch zo wat op het eind van het seizoen, en met 4 is het toch een hap uit het budget.
Marloes
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 14 feb 2006, 03:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marloes »

De kortingscoupons stonden onderaan hetzelfde mailtje
Gebruikersavatar
catharina
Amerika-ontdekker
Berichten: 33
Lid geworden op: 05 feb 2006, 16:33
Locatie: Regio Utrecht

Bericht door catharina »

:oops: :oops: :oops:
niet goed gekeken.

bedankt marloes!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marjol
Amerika-expert
Berichten: 1541
Lid geworden op: 12 mar 2006, 19:15
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ik heb de tickets zojuist besteld (FOL dus).
Nog geen bevestigingsmail met tickets gehad.

Overigens hoefde ik nergens aan te geven op welke datum ik de pasjes wil gebruiken... hadden jullie dat ook? Ik lees hier alleen dat iemand 5 augustus erop heeft staan, maar bij mij werd dat helemaal niet gevraagd... ?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer