Lodging in Torrey, Utah

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
evdp
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2004, 17:17

Lodging in Torrey, Utah

Bericht door evdp »

Heeft iemand ( recente) info over en/of ervaringen met de volgende hotels in Torrey, Utah ?:

Best Western
Boulder Inn
Wonderland Inn

5 jaar geleden is me de Best Western niet meegevallen( ontvangst, restaurant, enz). Nu lees ik over die BW op andere reisfora toch lovende commentaren..

Alle info welkom !
evdp, Brussel
Bart40
Amerikakenner
Berichten: 1111
Lid geworden op: 31 mar 2004, 19:48
Locatie: Bussum

Re: Lodging in Torrey, Utah

Bericht door Bart40 »

Nee geen ervaring met bovenstaande maar wel met de Super8 die daar vlakbij ligt. Goed hotel met gratis ontbijt en dat is redelijk uitgebreid.
Mooie indoor pool en jacuzzi en niet te duur zo rond de $55.
rperre
Amerika-expert
Berichten: 2532
Lid geworden op: 17 mar 2004, 21:55
Locatie: Dothan, AL

Re: Lodging in Torrey, Utah

Bericht door rperre »

Bart40 schreef:Nee geen ervaring met bovenstaande maar wel met de Super8 die daar vlakbij ligt. Goed hotel met gratis ontbijt en dat is redelijk uitgebreid.
Mooie indoor pool en jacuzzi en niet te duur zo rond de $55.
yep, klinkt misschien goedkoop zo'n Super 8 maar soms zijn het echt wel goede motels met alles erop en eraan.
Best Western is beter bekend bij mij en altijd goed geweest, lijkt meer op een familie hotel in plaats van een flat met slaapkamers

sorry die andere ken ik niet!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Bart40
Amerikakenner
Berichten: 1111
Lid geworden op: 31 mar 2004, 19:48
Locatie: Bussum

Re: Lodging in Torrey, Utah

Bericht door Bart40 »

Afgelopen jaar in Torrey geweest, BW is goed hoor daar niet van maar een kamer kostte daar $110 inclusief tax en bij de super8 was dat de helft en dat scheelt nogal wat. Dit was een heel goede super8 dus een aanrader. De BW ligt 5 minuten dichterbij Capitol Reef dat is het enige.
rperre
Amerika-expert
Berichten: 2532
Lid geworden op: 17 mar 2004, 21:55
Locatie: Dothan, AL

Re: Lodging in Torrey, Utah

Bericht door rperre »

Bart40 schreef:Afgelopen jaar in Torrey geweest, BW is goed hoor daar niet van maar een kamer kostte daar $110 inclusief tax en bij de super8 was dat de helft en dat scheelt nogal wat. Dit was een heel goede super8 dus een aanrader. De BW ligt 5 minuten dichterbij Capitol Reef dat is het enige.
Sorry, was je niet aan het aanvallen Bart40 wilde alleen zeggen dat het misschien niet zo bekend is, maar wel goed! :lol:
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Bart40
Amerikakenner
Berichten: 1111
Lid geworden op: 31 mar 2004, 19:48
Locatie: Bussum

Re: Lodging in Torrey, Utah

Bericht door Bart40 »

Zag het ook niet als een aanval :D
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9260
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Bericht door markro »

Torrey:
Vorig jaar in motel Boulder View Inn gelogeerd, prima kamer met 2 queen bedden, $ 52,00 voor een nacht, inclusief ontbijt(je). Ik lees in mijn reisverslag: een klein, nieuw motel, 10 kamers, erg netjes, mooi uitzicht in prachtige omgeving, vlak bij het mooie Capitol Reef National Park.
Schuin er tegenover een druk restaurant met prima eten en drinken. Zo te zien kwamen er veel mensen uit de omgeving, dus goed.

In het Days Inn was geen plaats, maar dat hebben we wel van binnen gezien en zag er voortreffelijk uit.

Drie jaar eerder sliepen we in het Super 8, dat ook prima was.

Marco.
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ik ben ook even aan het kijken voor hotel in Torrey. Als ik op de Super8 en Days Inn site kijk voor de hier eerder genoemde hotels, kom ik op hetzelfde hotel uit bij beide (zal van dezelfde keten zijn). Of denken jullie dat er toch echt een andere moet zijn ?

Heeft een van jullie ervaring met Austin's Chuckwagon Motel, ziet er leuk en gezellig uit. En niet al te duur.

Thanks :wink: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4816
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door michelly »

Wij hebben 2 jaar geleden in de Best Western gelogeerd.
Van het restaurant hebben wij geen gebruik gemaakt, dus daar kan ik weinig over zeggen, maar er was wel een hele grote jaccuzi.
Daar hebben we uitgebreid gebruik van gemaakt. Heerlijk!

Elly

Afbeelding
Gebruikersavatar
Yeehaw
Amerika-expert
Berichten: 9644
Lid geworden op: 15 aug 2006, 10:36

Bericht door Yeehaw »

Het Best Western Capitol Reef Resort heeft adembenemende uitzichten, kamers met keuken en patio's en balkons. Als je dit $ 100,--+ waard vindt zou je er kunnen logeren. Wij vinden het zeer de moeite waard maar wij zorgen ervoor niet laat aan te komen (niet na 3-4 pm). Als je na een lange dag gewoon wilt overnachten zou je ergens anders goedkoper kunnen verblijven. Cafe Diablo is een goed restaurant en ontmoetingsplaats voor de bewoners van Torrey. Wij hopen hier in september "Killing Bob" Palin te ontmoeten.
YH
Gebruikersavatar
Karinita
Amerikakenner
Berichten: 1084
Lid geworden op: 18 sep 2006, 13:16
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Wij hebben afgelopen jaar twee nachten in de Capitol Reef Inn & Cafe in Torrey gezeten en dat is heel erg goed bevallen. Prima kamers en bij het motel zit een heerlijk restaurant. Niet duur ook, voor 2 personen betaal je $ 52,-
Dit jaar gaan we er weer slapen :D

Karin
rozie
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 03 apr 2006, 15:07

Bericht door rozie »

Uit mijn reisverslag van afgelopen zomer (http://rozie.web-log.nl) een stukje over een andere overnachtingsmogelijkheid bij Torrey: de cowboy homestead cabins (http://www.cowboyhomesteadcabins.com):

Net voor Torrey draaiden we de twaalf op, en een paar mijl naar het zuiden vonden we ons overnachtingsadres voor vandaag: de Cowboy Homestead Cabins. Er bleek alleen niemand thuis, dus wachtten we een tijdje in de auto met wat te drinken. Na een half uurtje was er nog steeds niemand, dus reden we naar Torrey om het dorpje te bekijken. Dat bleek snel gebeurd: we waren er uit voordat we het wisten! Dus draaiden we weer om, keken even binnen bij de Chuckwagen General Store, en daarna gingen we maar weer terug naar de Homestead Cabins. Daar was nog steeds niemand, maar na tien minuten wachten kwam er een auto aan.

De eigenaar van de tent bleek met zijn oude tante naar het ziekenhuis geweest te zijn, en dat was uitgelopen. Maar nu was hij er, dus kon hij ons inchecken. Het lijkt overigens meer op een soort bed & breakfast: er staan vier cabins bij het huis, en het lijkt erop dat er ook wat boerenbedrijf bij hoort. We kregen de sleutel van cabin twee, en gingen die natuurlijk meteen bekijken.
Het bleek een behoorlijk grote cabin te zijn: groot bed, bank, tafel, tv, kitchenette en een nette badkamer. Prima in orde!


Als ik het goed heb kostte dit 69 dollar per cabin, en de bedden waren de allerbeste die we tijdens onze vijf weken durende rondreis tegen zijn gekomen. Was echt prima in orde allemaal!
Gebruikersavatar
Souraia
Amerika-expert
Berichten: 2079
Lid geworden op: 03 jan 2005, 12:00
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Rozie ik heb even op de website gekeken van de Cowboy Homestead Cabins. Ziet er erg leuk uit.
Hoe ver is het vandaar rijden naar Torrey? en zijn er mogelijkheden om te dineren daar?
rozie
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 03 apr 2006, 15:07

Bericht door rozie »

De cabins lagen maar een paar mijl buiten Torrey, dus met een paar minuten in de auto ben je daar.
Cowboy Homestead Cabins biedt geen eetmogelijkheid, wel heb je een klein keukentje. Wij hebben daar alleen voor ons ontbijt gebruik van gemaakt (broodje roosteren), en hebben 's avonds gegeten bij een motel (het zou de wonderland inn geweest kunnen zijn, maar dat weet ik niet zeker meer). Eten was ok, en we konden daar ook nog even met de laptop het internet op.
Ik vond de cabins echt een prima overnachtingsplek. Toen ik m'n vent vertelde dat ik deze reactie op het forum geplaatst had, moest hij even nadenken over welke cabins het dan ging. Op mijn 'die met die lekkere bedden' wist hij het meteen weer!
Gebruikersavatar
Souraia
Amerika-expert
Berichten: 2079
Lid geworden op: 03 jan 2005, 12:00
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Hahaha lekkere bed en hij weet het weer :)
Ik heb ze inmiddels een mailtje gestuurd met de vraag naar de prijs en of er nog plek is. Ik wacht geduldig af. Het ziet er wel heel leuk uit zo op de foto's.
rozie
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 03 apr 2006, 15:07

Bericht door rozie »

ik kan je ook nog wel een paar foto's mailen, als je wil...
Gebruikersavatar
Souraia
Amerika-expert
Berichten: 2079
Lid geworden op: 03 jan 2005, 12:00
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Oh graag als je dat wil doen. Mijn mailadres is pintosilva(ad)tiscali.nl
Dank alvast.

* Note Mod
Heb het mailadres even aangepast zodat het niet klikbaar is, kan je mogelijk veel spam besparen
Rob
Gebruikersavatar
Bertorelli
Amerikakenner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 13 aug 2006, 10:20
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: Ommen

Bericht door Bertorelli »

Souraia schreef:Oh graag als je dat wil doen. Mijn mailadres is pintosilva(ad)tiscali.nl
Dank alvast.

* Note Mod
Heb het mailadres even aangepast zodat het niet klikbaar is, kan je mogelijk veel spam besparen
Rob
Moet dat geen (at) zijn ? :wink:
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Gebruikersavatar
Souraia
Amerika-expert
Berichten: 2079
Lid geworden op: 03 jan 2005, 12:00
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Dank je Rob, helemaal niet bij stilgestaan.
jokaluma
Amerika-expert
Berichten: 2874
Lid geworden op: 30 sep 2007, 15:56
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: z-z-b riemst
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

MattRob schreef:Ik ben ook even aan het kijken voor hotel in Torrey. Als ik op de Super8 en Days Inn site kijk voor de hier eerder genoemde hotels, kom ik op hetzelfde hotel uit bij beide (zal van dezelfde keten zijn). Of denken jullie dat er toch echt een andere moet zijn ?

Heeft een van jullie ervaring met Austin's Chuckwagon Motel, ziet er leuk en gezellig uit. En niet al te duur.

Thanks :wink: !
heb je op jouw vraag nog antwoord gekregen?
Wij hebben nl austin's chuckwagon zo goed als geboekt....ziet er erg leuk uit. Kost 75 dollar voor ons 4-en en heeft de beste referenties op tripadvisor.

karin
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer