Parkeren Miami RV.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Carlaengylk
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2023, 14:25

Parkeren Miami RV.

Bericht door Carlaengylk »

Wij gaan in december een rondreis maken in Florida. We willen een dag Miami bezoeken en zoeken daarvoor parkeermogelijkheden voor onze camper van 28 Feet het liefst bij Miami Beach in de buurt. Heeft iemand suggesties? Wellicht is het mogelijk om voorafgaand te reserveren, dat maakt het allemaal nog makkelijker. Ik hoor het graag. Bedankt!
Iseut
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 27 jul 2017, 17:40
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Parkeren Miami RV.

Bericht door Iseut »

Ik zie dat je niet veel reacties krijgt. Dus toch mijn gedachten erover, al zullen die niet heel behulpzaam zijn. Ik ben alleen meerdere keren met de auto in Florida geweest, met de camper alleen in het Westen van de VS. Ik vond Miami Beach met de auto al bijna niet te doen. Wij hebben daar de auto in een parkeergarage gezet en pas bij vertrek weer tevoorschijn getoverd. Het is druk en smal en ik zou er niet graag rijden met een camper. En ik zou al helemaal niet weten waar je een bakbeest van een camper zou kunnen parkeren.

Een korte Google-search levert datzelfde beeld op:
"Can You Park an RV in Miami Beach?
Parking an RV in Miami Beach isn’t possible, and there are no RV parks on the island. The reality is that you wouldn’t want to drive a big rig in through the crowded city streets of Miami to get to the beach. So we’re providing a list of nearby RV parks that are an easy drive for day trips to Miami Beach."

Zie:
https://www.mortonsonthemove.com/miami- ... mi%20Beach.
Carlaengylk
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2023, 14:25

Re: Parkeren Miami RV.

Bericht door Carlaengylk »

Dank voor je reactie!
jootjekadootje
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 20 mar 2015, 17:34
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Parkeren Miami RV.

Bericht door jootjekadootje »

Wij zijn eind december 2019 met een camper van circa 30 feet een dagje naar Miami geweest.
In South Beach aan Collins Avenue (tussen 21st en 22nd Street) is een parkeerterrein (was toen ook echt nog redelijk betaalbaar ook).
We waren vroeg en er kwam net een plaats vrij "in een hoek" van het parkeerterrein, die plaats was ruim genoeg voor onze RV. Via een paadje kun je strand op en het is dichtbij Ocean Drive.
Carlaengylk
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2023, 14:25

Re: Parkeren Miami RV.

Bericht door Carlaengylk »

Super! Gaan we onthouden!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer