voorstelrondje Bart

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!

voorstelrondje Bart

Berichtdoor mooi_wark » 29 jul 2010, 15:51

Hallo,
Ik ben Bart, 21 jaar en het lijkt mij al lang erg leuk om in amerika te wonen en te leven.
Als ik over 2 jaar afgestudeerd ben wil ik plannen uitwerken om een eigen bedrijf op te gaan richten, eventueel eerst in Nederland.
Een eigen evenementenbureau lijkt me helemaal geweldig! ik weet dat, als ik naar amerika wil (maar ook in nederland), toegevoegde waarde moet hebben met een nieuw bedrijf. dit wil ik vooral bereiken door me te richtten op regionaal muziekgroepen, bands en talenten (muziek).
Bij mij in de stad ben ik ook al bezig met het organiseren van een festival, en het lijkt mij erg leuk om zoiets neer te zetten in amerika.

ik heb al wat gescnuffeld op dit forum, en als ik zo lees is een eigen bedrijf starten in amerika makkelijker gezegt dan gedaan :wink:
maarja wie niet waagt wie niet wint
mooi_wark
Amerika-newbie

Re: voorstelrondje Bart

Berichtdoor hekkie » 30 jul 2010, 12:28

Welkom Bart op ons forum.

Leuk dat je je even voorstelt. Ik hoop dat jij je Amerikadroom eens kunt waarmaken hoewel dat niet gemakkelijk zal gaan.

Veel succes met alles en veel plezier op het forum.

Marjan
hekkie
Moderator

Berichtdoor john ny » 30 jul 2010, 13:37

Welkom Bart,

en succes met het behalen van je doelstellingen.

John NY
Socrates: 'Onwetendheid is de bron van alle kwaad.'
john ny
Amerikafan

Berichtdoor headhunterke » 30 jul 2010, 19:24

Welkom man.
Hopelijk wordt je ook een van de succesverhalen van dit forum. Ik bewonder je toekomstplannen. Ik ben ook, net als jij, al volop op zoek naar mogelijkheden om binnen te komen :-)
Iig veel succes ermee ;-)
Afbeelding
headhunterke
Amerikakenner

Keer terug naar Nieuwe forumleden introductie