robertm schreef:Ik heb gehoord van mijn baas (eigenaar), toen ik de US zat, dat hij per maand tussen de USD 1200 en USD 1400 per maand betaalde voor zijn ziektekosten verzekering. Het is daarom soms beter om in loondienst te gaan want dan is het vaak goedkoper (gratis).
Groet, Robert
Texas Boy schreef:robertm schreef:Ik heb gehoord van mijn baas (eigenaar), toen ik de US zat, dat hij per maand tussen de USD 1200 en USD 1400 per maand betaalde voor zijn ziektekosten verzekering. Het is daarom soms beter om in loondienst te gaan want dan is het vaak goedkoper (gratis).
Groet, Robert
Wij betalen iets van 300 USD voor een simpel pakket en straks is het allemaal gratis heeft Obama gezegdMaar gratis is niets en 1400 is denk ik een heel duur pakket die de baas heeft en misschien heeft hij een slecht gezondheid en dat telt mee.
Loek schreef:Ik vraag me af of het veel uitmaakt waar je woont. Hier onder de rook van Denver betaal ik $150/maand voor drie autos (Mercedes, Volkswagen en Chevy Pickup). Vanaf volgende maand gaat de premie nog eens omlaag omdat ik de homeowner's insurance ook bij hun onderbreng.
robertm schreef: Autoverzekeringen bestaat daar uit veel meer componenten dan in Nederland. Ik heb toen maar alles maar genomen
dutchie_in_boston schreef:gut, ned in MO, en hoeveel had je ervoor gekregen als de auto een total loss was? $165?
Keer terug naar Emigratie naar Amerika
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten