Sten schreef:Elke keer als ik nu L.A. in films zie, begin ik te kwijlen van verlangen naar Amerika. Nou, nog net niet dan, maar het scheelt weinig.![]()
Die contouren van de bergen, de cityview, het schitterende oranje gele licht, de palmbomen, het strand...
RiverCola schreef:Sten schreef:Elke keer als ik nu L.A. in films zie, begin ik te kwijlen van verlangen naar Amerika. Nou, nog net niet dan, maar het scheelt weinig.![]()
Die contouren van de bergen, de cityview, het schitterende oranje gele licht, de palmbomen, het strand...
Ha! Wat leuk! Dat heb ik nou ook. LA is heerlijk, dé stad waar ik me zou vestigen.
Enige probleem is dat ik stiekum hoop dat ik dit jaar niet win. Door de financiele crisis zijn wij er niet echt goed voor komen te staan. We hebben geen behoorlijk tegoeden en momenteel heb ik geen baan. Als ik nu zou winnen zou het wel heel erg zuur zijn. In Amerika is de werkloosheid nog hoger dan hier in NL en dan is het nog moeilijker dan anders als nieuwkomer. Maar ik heb meegedaan en dat was niet zonder reden. Ik denk dat we er nog een zware dobber aan krijgen als we dit jaar mochten winnen.
@Kathleen; wat vervelend dat je al zoveel jaar zonder succes hebt meegedaan. Wie weet lukt het je dit jaar wel!

KathleenLV schreef:3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? We zijn de tel al kwijtElk minstens de 10de keer

Keer terug naar Emigratie naar Amerika
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten