Tickets pretparken Orlando

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blitz
Amerikafan
Berichten: 137
Lid geworden op: 02 jan 2010, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 3

Tickets pretparken Orlando

Bericht door Blitz »

Deze zomer willen wij in Orlando verschillende pretparken bezoeken, onze voorkeur gaat daarbij vooral naar Disney en Universal Studios (IOA). Tegen die tijd willen we vooraf online kaarten bestellen, daar heb ik voor gekeken op de websites van undercovertourist en attractiontickets voor leuke en goedkope combinatietickets.

Ik kom op internet echter nog veel meer ticket-aanbieders tegen, sommige soms nog goedkoper dan eerder genoemde websites.
http://www.officialticketcenter.com/dis ... icket.aspx, 2 dagen Universal Studios voor omgerekend 90 euro.

en
http://www.park-tickets.com/, 3 day Disney base tickets voor 237 dollar (met gratis upgrade naar een 5 day base ticket)

Iemand ervaringen met deze websites of nog tips voor andere leuke aanbiedingen? :)
2009 - 2010 - 2011 met z'n 2en...
In 2018 met z'n 4en!
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Tickets pretparken Orlando

Bericht door roelb »

Blitz schreef: http://www.park-tickets.com/, 3 day Disney base tickets voor 237 dollar (met gratis upgrade naar een 5 day base ticket)

Iemand ervaringen met deze websites of nog tips voor andere leuke aanbiedingen? :)
Een 5-day magic-your-way ticket zonder opties kost bij Disney zelf $237.

Ik zou je kaarten gewoon bij Disney cq Universal kopen, en niet via derden.

Als tip wil je ik je nog meegeven om een 6-daags ticket te kopen, niet 5-daags. Je kunt dan naar alle 4 de themeparks toe en hebt twee opties om een park dubbel te bezoeken. Bijvoorbeeld 's avonds nog een keertje naar Epcot oid. Dat kun je ook doen met de Park Hopper optie, maar die is erg duur en je hebt in elk park toch wel de hele dag nodig.

6 daags ipv 5 daags Kost $5 meer.

Als je in een warme periode gaat zou ik je willen meegeven om de "Waterparks and more" optie te nemen. Beide waterparken zijn erg leuk en je kunt er zo een hele dag doorbrengen. De glijbaan van Mount Gushmore is erg leuk! :-)

Tot slot zou ik je willen adviseren om in een van de resorts in Disneyworld te gaan zitten. Je kunt dan bij de parken gratis parkeren en 's avonds kun je met de bus (of de boot, als je in Port Orleans zit) naar Disney Village toe. Dan kun je ook nog een drankje drinken. Ik was erg tevreden over Port Orleans/French Quarter.

Roel.
Gebruikersavatar
Blitz
Amerikafan
Berichten: 137
Lid geworden op: 02 jan 2010, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Tickets pretparken Orlando

Bericht door Blitz »

Bedankt voor je reactie! Accommodatie hebben we al geregeld, we hebben een week een villa gehuurd, 20 min. afstand van Disney. Een combi met waterparken is een goed idee, we gaan inderdaad in de zomer. Er is zoveel keuze.... :)
2009 - 2010 - 2011 met z'n 2en...
In 2018 met z'n 4en!
renejansen111
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 01 okt 2010, 10:14
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Tickets pretparken Orlando

Bericht door renejansen111 »

Wij hebben in 2008 bij zon ticket service in het hotel onze tickets gekocht. Wij hadden 2 tickets voor 7 dagen voor IOA, Universal Studios, Seaworld, Aquatica en Wet&wild. We moesten in totaal 240 dollar betalen voor 2 tickets. We moesten wel een ochtend opofferen, en ze wij maken dat we van de nederlandse antillen kwamen, voor een rondleiding door een appartementen complex en uiteindelijk willen ze natuurlijk wat verkopen. Wij hebben gewoon nergens aan toe gegeven en stonden na 3uur weer buiten met onze tickets. Vervolgens 5 dagen volop lol gehad in alle parken. Het was het avontuur meer dan waard!
1995: Ontario-Quebec-New York
2008: British Columbia
2008: Florida
2010: British Columbia - Alberta
2011: California - Utah - Arizona - Nevada
2012: Florida
Ama
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 02 mar 2010, 17:04
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tickets pretparken Orlando

Bericht door Ama »

Weet iemand wat af van de combi tickets voor het Universal Orlando Resort?
NYC (3), Florida (4), Missisipi, Lousiana, Alabama
Eageltje
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 mei 2011, 10:50

Re: Tickets pretparken Orlando

Bericht door Eageltje »

Misschien geen tip voor het kopen van kaarten maar wel een andere mooie.

Zorg dat je s'ochtends als je een park gaat bezoeken rond openingstijd bij bent. Loop dan meteen naar achter, daar is het altijd rustig en kan je vaak meerdere attracties achter elkaar pakken waar je s'middags soms wel uren in de rij staat.
Ga rond een uurtje of 2 naar huis i.v.m. met de drukte en de hitte.
Eet rond half 6 wat en ga rond 6 uur weer terug naar de parken, je zult dan zien dat er al een hoop mensen (meestal met kleine kinderen) naar huis gaan. De parken zijn tot 10 uur open.

Ook weten veel mensen niet hoe je de gratis Fast pass automaten moet gebruiken, hier moet je natuurlijk je voordeel uit halen.
Bij drukke attracties staan automaten, je moet je entrace kaartje in de automaat stoppen en je zult er een kaartje uitkrijgen waar een tijd opstaat wanneer je de Fast-Pass rij mag gebruiken.
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Tickets pretparken Orlando

Bericht door Njit »

Kijk welke richting de meeste mensen op lopen - dit is meestal links om. De meeste pretparken met een Mainstreet worden ook zo ontworpen dat de straat linksom het breedst is. Rechtsom lopen is dan slimmer :) Zie ook hier: http://www.disneysfolly.com/2009/07/lef ... ssage.html

Wat betreft de Fastpasses. In Orlando weten de meeste toeristen echt wel hoe deze werken. Helaas zijn ze al heel snel op.
Beste is om gewoon in het laagseizoen te gaan :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Nathasja
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mei 2011, 08:55

Re: Tickets pretparken Orlando

Bericht door Nathasja »

Tip; wij zijn afgelopen dinsdag terug gekomen van 21 dagen Florida. Eerst een villa gehuurd voor 9 dagen, en daar vandaan de parken bezocht. Later door naar Naples, Keys, Miami. We hadden de tickets via een duitse site besteld, dit ging prima. We hadden tickets voor; Seaworld, Aquatica, Universal Studios, Island of Adventure (incl. Harry Potter) Kennedy Space. We konden de tickets 2 weken gebruiken, we zijn 3x naar Seaworld geweest, 2x naar Harry Potter. Je moet wel opletten op welke dag je de eerste keer een park bezoekt. Wij dachten dat Island of Adventure (incl. Harry Potter) apart was van Universal Studios, hier waren wij al naar toe gegaan op de 2e dag van onze vakantie, op het ticket staan deze parken bij elkaar. Wij wilden op de laatste ochtend van onze vakantie nog naar het Harry Potter park, the forbidden journey (echt heel gaaf), maar het ticket hiervoor was verlopen...toch mochten we naar binnen...echt service! We waren in die 2 weken nog niet terug geweest, ik neem aan dat dat scheelt. Het voordeel van deze tickets is dat je op warme dagen niet heel de dag moet blijven, 's middags lekker kan gaan zwemmen in b.v. het zwembad bij de villa! Een andere keer kan je dan de rest van het park doen...of 3x de shows in Seaworld bekijken, wij moesten geen parkeergeld te betalen bij Seaworld op een zaterdagavond na 18u. Heel veel plezier alvast...wij hebben een te gekke vakantie gehad!
Gebruikersavatar
HansEllis
Amerika-ontdekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 01 mar 2009, 13:01
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Tickets pretparken Orlando

Bericht door HansEllis »

Wij hebben vorig jaar via atttractiontickets.de een goede deal kunnen maken voor de "Ultimate package" bij Discovery Cove. Discovery Cove kan ik iedereen aanraden, een park waar dagelijks maximaal 1000 mensen in mogen, ontbijt, lunch drinken, snacks, ijs etc. gratis en onbeperkt :D Je kan met dolfijnen zwemmen, hoe vroeger op de ochtend des te beter en de rest kan je bekijken op http://www.discoverycove.com
De "ultimate package" houdt verder in dat je dan 14 dagen lang, nadat je in het eerste park bent geweest, onbeperkt naar Sea World, Aquatica en Busch Gardens (Tampa) toe kan gaan. Sea World spreekt voor zich maar wij vonden Sea World in San Diego mooier en de show met de orca's veel spectaculairder maar dat had te maken met de dood van de verzorgster in Orlando vorig jaar. Busch Gardens is een prachtig park waar je een combinatie hebt van pretpark, dierentuin en safari.
Discovery Cove is een hoop geld maar het is het bedrag dubbel en dwars waard!!
Jurgh
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 apr 2011, 20:22

Re: Tickets pretparken Orlando

Bericht door Jurgh »

Gaaf, ik heb net tickets geboekt voor DC. Was wel prijzig, maar ik denk dat het het geld wel waard is! Wij zijn er maar drie dagen, willen de malls bezoeken en Magic Kingdom. Dat lijkt me meest geschikt voor onze twee kinderen (3&6)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer