Frontlinepassen bij Disney?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.

Frontlinepassen bij Disney?

Berichtdoor kendor » 05 jul 2010, 11:17

Beste forumleden... :thumbup:

Bestaat er de mogelijkheid om frontline passen bij Disney te kopen?

Welke Disney fanaat weet hier meer van?

gr,Kendor
kendor
Amerikafan

Re: Frontlinepassen bij Disney??

Berichtdoor john ny » 05 jul 2010, 11:20

Ik weet wel dat er zo iets bestaat als een Fast Pass. Hiermee kan je bij diverse attracties een tijd reserveren, zodat je niet al te lang in de rij hoef te staan.

http://disneyworld.disney.go.com/guest- ... fast-pass/
Laatst bijgewerkt door john ny op 05 jul 2010, 11:43, in totaal 1 keer bewerkt.
Socrates: 'Onwetendheid is de bron van alle kwaad.'
john ny
Amerikafan

Berichtdoor kendor » 05 jul 2010, 11:23

Ja een fast pass die ken ik wel.
kendor
Amerikafan

Berichtdoor breaker9240 » 05 jul 2010, 11:24

Hetgeen jij bedoelt (wat je vast van een six flags park of universal park hebt)
Bestaat niet in disney
breaker9240
Amerikafan

Berichtdoor kendor » 05 jul 2010, 11:24

Dat is duidelijk! Bedankt voor de snelle reactie!
kendor
Amerikafan

Berichtdoor john ny » 05 jul 2010, 11:27

Een been breken wil wel helpen, het gaat wel ver (geef ik toe :lol: :lol: :lol: ) maar het werkt wel... voor mensen in een rolstoel zetten ze de attractie stil en hebben voorrang (hoeven niet in de rij te staan).
Laatst bijgewerkt door john ny op 05 jul 2010, 11:42, in totaal 1 keer bewerkt.
john ny
Amerikafan

Berichtdoor kendor » 05 jul 2010, 11:32

Hmmm....dan zal mijn vrouw haar been moeten breken en of een van de jongens ,daar ik de enigste ben die een rijbewijs heeft.
Ik zal het vanavond onder het eten in de groep "gooien'. Misschien is er wel een vrijwilliger... :)
kendor
Amerikafan

Berichtdoor john ny » 05 jul 2010, 11:50

haha doe maar niet. :wink: Ik heb het een aantal jaar geleden meegemaakt dat iemand in mijn reisgezelschap daags voor vertrek zijn been brak. Was voor hem natuurlijk niet fijn maar voor ons wel. Elke keer als we bij een attractie kwamen dan kregen we voorrang (niemand van de overige wachtenden die daar moeilijk over doet trouwens). Overigens niet alleen in Disney maar ook in Universal. Maar nogmaals het gaat wat ver... dus maar wat geduld opbrengen :thumbup: succes en have fun.
john ny
Amerikafan

Re: Frontlinepassen bij Disney?

Berichtdoor kendor » 05 jul 2010, 19:41

We opteren toch maar voor wat langere wachttijden hier..... :wink:
kendor
Amerikafan

Berichtdoor Katja » 05 jul 2010, 20:06

Ik heb een paar jaar geleden in een rolstoel Disney gedaan en dat was wel het hoogtepunt van een ontzettende slechte periode. Echt geweldig hoe je daar dan behandeld wordt. Vooraf was ik bang voor de reacties van mensen die al uren in de rij hadden gestaan maar die zijn er gelukkig helemaal niet geweest.
Katja
Amerikakenner

Berichtdoor kendor » 08 jul 2010, 17:25

Goed om te horen Katja. Zo kan het dus ook.
Ik denk dat wij gaan opteren voor Universal studios omdat zij daar wel frontline passen verkopen. Zal een duur dagje worden qua toegangsprijs (4 pers),maar ik (wij) hebben weinig zin om lang in de rij te gaan staan (augustus). Fastpass (Disney) is ook natuurlijk een optie,maar dan moeten wij nog om een bepaalde tijd bij een attraktie zijn.
Weet iemand wat deze frontlinpassen kosten? Ikzelf meen 55 dollar en 1 dag toegangspas 79 dollar.
kendor
Amerikafan

Berichtdoor Katja » 08 jul 2010, 21:55

Katja
Amerikakenner

Berichtdoor RNA » 12 jul 2010, 14:41

john ny schreef:Een been breken wil wel helpen, het gaat wel ver (geef ik toe :lol: :lol: :lol: ) maar het werkt wel... voor mensen in een rolstoel zetten ze de attractie stil en hebben voorrang (hoeven niet in de rij te staan).

Ik had het idee dat er in Disney een hoop mensen in van die elektrische karretjes rondreden, die niks mankeerde.
Aan de manier waarop ze scheuren, stuntten en later rondsprongen zonder karretje :wink:
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, FL - nog 45 te gaan

www.europaforum.tk
RNA
Amerikakenner

Berichtdoor Katja » 12 jul 2010, 15:20

Dat is de reden dat je in Parijs alleen nog een rolstoelpas krijgt als je een doktersverklaring of gehandicapten kaart hebt. Triest eigenlijk dat er misbruik van gemaakt wordt.
Katja
Amerikakenner

Berichtdoor RNA » 13 jul 2010, 23:00

Jep, vind ik een goede zaak hoor. Want behalve dat er mensen voordeel uit slaan die er geen recht op hebben, zijn er ook mensen die er op benadeeld worden omdat bijv al die karretjes weggegeven zijn!
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, FL - nog 45 te gaan

www.europaforum.tk
RNA
Amerikakenner

Berichtdoor Petra/VS » 15 jul 2010, 04:45

Ja, ik vind het ook een goed iets, behalve, als je echt met een kind in het gips komt, dat een rolstoel wordt geweigerd, omdat er geen doktersverklaring is. Wij maakten dat (niet persoonlijk, maar met een gezin, dat na ons binnenkwam) mee in Orlando een paar jaar geleden. Gelukkig had de manager compassie en kregen ze toch een stoel. Als Disney zulke regels maakt, moeten ze ze ook duidelijk adverteren!
Dagboek over ons leven in de VS (reisverslagen in de rechtse kolom)
Foto's hier en hier
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Petra/VS
Medebeheerder

Berichtdoor Njit » 15 jul 2010, 08:04

Het staat inderdaad niet echt duidelijk op hun website. Enkel over prijzen etc. Kan ook best zijn dat het geen officiele policy is maar dat er gewoon iemand moeilijk aan het doen was.

Wheelchair Rentals

For the convenience of Guests with disabilities, wheelchairs and Electric Convenience Vehicles (ECV) are available for rent at a variety of locations throughout Disney Theme Parks, Water Parks, and the Downtown Disney® Area. Wheelchairs are also available for rent in Disney Resort locations, but ECVs are not.

The wheelchair rental fee is $10.00 per day. The ECV rental fee is $45.00 per day plus a $20.00 refundable security deposit for Theme Parks.The ECV rental fee of $45.00 per day plus a $100 refundable credit card deposit is required per unit rented for Downtown Disney®. The rented unit must be returned to the original rental location to receive a credit card deposit refund.

Quantities are limited and subject to availability. Please ask for the Guidebook for Guests with Disabilities, and visit the Guest with Disabilities section of this site for more information.

For Guests who require a wheelchair rental for multiple days, we offer a Length of Stay rental ticket where you make a one-time payment transaction for as many days of rental that you will need. Wheelchairs are available for $8.00 per day. Upon visiting a Theme Park, simply show your receipt at the stroller rental location and you will be expedited through the queue with little or no wait time.
Reisverslag: http://usatour2010.wordpress.com
Reisverslagen & Fotoboek @ http://www.huizedenbosch.nl
Njit
Amerika-expert

Berichtdoor Katja » 15 jul 2010, 08:49

Petra/VS schreef:Ja, ik vind het ook een goed iets, behalve, als je echt met een kind in het gips komt, dat een rolstoel wordt geweigerd, omdat er geen doktersverklaring is. Wij maakten dat (niet persoonlijk, maar met een gezin, dat na ons binnenkwam) mee in Orlando een paar jaar geleden. Gelukkig had de manager compassie en kregen ze toch een stoel. Als Disney zulke regels maakt, moeten ze ze ook duidelijk adverteren!
Dat is inderdaad wel schofterig.

Ik kwam er toen ook toevallig achter omdat ik aan het zoeken was op internet want anders sta je daar mooi en ik kon op dat moment net 15m lopen zonder krukken.

Tien jaar geleden had je die verklaring nog niet nodig overigens toen waren we in Orlando met mijn moeder en dat was geen enkel probleem. Misschien scheelde het ook dat die een eigen rolstoel bij zich had en er wel echt heel ziek uitzag en hebben ze er daarom niet om gevraagd.
Katja
Amerikakenner

Berichtdoor kendor » 21 jul 2010, 15:45

Anyway, vandaag online 4 express line passen voor 18 augustus aangeschaft. Het wordt dus definitief Universal.
Geen wachtrijen voor ons! :thumbup:
kendor
Amerikafan

Keer terug naar Florida