Wij hebben er ongelofelijk veel zin in, dus laat maar komen die vrijdag......
Theo and fam.
Tokheim schreef:@Mattrob Op Twitter (theodurusjunior) laat ik weten als er weer wat nieuws te beleven valt!! En natuurlijk zijn wij ook benieuwd naar jullie Bijzondere gebeurtenis dus wij proberen ook bij jullie een kijkje te nemen.

Nikkie1974 schreef:Leuk verslag! En ook leuk om te zien hoe het is in het Southernmostpoint Guesthouse, daar zitten wij ook over twee weken. Veel plezier verder!
Tokheim schreef: Bedankt. Wij zijn er nu alweer weg. 2 nachten is ook zo voorbij! Dag 6 staat nu ook online en er staat een fotootje bij van "foute" Mona! Veel plezier daar!
Theo

Isis schreef:Die Airboat ... is dat zo een met een fan aan de achterkant? Wist je dat Mannatees daar vaak (zwaar) gewond door raken? Mannatees zijn een zeldzaam soort zeekoeien die vlak onder de oppervlakte in ondiep water grazen. Ze blijven lang onderwater als je ze ziet is het vaak maar even. Wij hebben ze in Florida regelmatig gezien. Ik heb toen besloten nooit met zo'n waaiboot te gaan. Uiteraard moet je zelf keuzes maken en ik wil niet beleren.. maar misschien weet je dit gewoon niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast