Ingrid schreef:Voor het huren van een auto de komende zomer ben ik me hier flink aan het inlezen (je raakt hier niet uitgekeken!) en een beetje op internet aan het rondneuzen.
Klopt het dat Dollar een stuk goedkoper is dan een aantal andere bedrijven of zit er ergens een addertje onder het gras?
En wat raden jullie aan? Rechtstreeks boeken via internet of het laten regelen door een reisbureau?
Bjorn schreef:Als ik via hotelplan naar een auto bij Hertz zoek, krijg ik vrij hoge tarieven, weten jullie een andere manier om goedkoop bij Hertz te boeken. Bij Hertz zelf vind ik ook niets over de verzekeringen.
Ingrid schreef:Klopt het dat Dollar een stuk goedkoper is dan een aantal andere bedrijven of zit er ergens een addertje onder het gras?
En wat raden jullie aan? Rechtstreeks boeken via internet of het laten regelen door een reisbureau
Je moet voor verzekering catagorie C gaan.
Momenteel heeft Oad een leuke autohuur aanbieding. Reserveren voor 31 maart en je krijgt bij Hertz en Alamo meteen een upgrade naar een betere klasse
Coyote schreef:Bjorn schreef:Als ik via hotelplan naar een auto bij Hertz zoek, krijg ik vrij hoge tarieven, weten jullie een andere manier om goedkoop bij Hertz te boeken. Bij Hertz zelf vind ik ook niets over de verzekeringen.
Bjorn,
wat noem jij hoge tarieven? Ik heb hier de zomergids 2006 van Hotelplan voor me liggen, maar de prijzen vallen mij reuze mee voor deze zomer.
Of bedoel jij dat je via de site van Hotelplan zoekt naar een auto bij Hertz? Daar heb ik zojuist ook naar gekeken en dan is het inderdaad veel duurder omdat je dan rechtstreeks, zonder tussenkomst van Hotelplan, bij Hertz boekt.
Ik zou de gids van Hotelplan er dus even bijnemen, je zult zien dat de prijzen die daarin vermeld staan, heel gunstig zijn.
Roland
Bjorn schreef:Of kan iemand mij de desbetreffende pagina's van deze brochure doormailen? Alvast bedankt
hekkie schreef:Bjorn schreef:Of kan iemand mij de desbetreffende pagina's van deze brochure doormailen? Alvast bedankt
Hoi Bjorn,
De beide bladzijden uit de Hotelplangids zijn naar jou onderweg. Ik zit nu op mijn werk en heb de andere reisgidsen even niet bij de hand. Mocht je die ook nog willen, laat het dan even weten.
Groetjes Marjan
Bjorn schreef:Je bent fantastisch...
Maar nu zou ik je terug een gunst moeten vragen. Die mails zullen automatisch verstuurd zijn naar emailadres van het werk. Nu wil het lukken dat ik juist een weekje verlof heb,dus kan ik ze niet lezen![]()
Is het misschien mogelijk om deze te sturen naar bjorn.verheyen2@telenet.be
Je mag ook altijd van die andere brochures info sturen
Alvast heel hard bedankt weeral....

Bjorn schreef:bjorn.verheyen2@telenet.be
Je mag ook altijd van die andere brochures info sturen
Alvast heel hard bedankt weeral....
Arjen schreef:Kuoni (Special Traffic) heeft als aanbieding:
Reserveer uw Intermediate of Fullsize auto in Florida, Californië en het Westen en ontvang een gratis upgrade naar een grotere klasse.
Boekt u een Intermediate 2-deurs, dan ontvangt u een Fullsize 2-deurs.
Boekt u een Intermediate 4-deurs, dan ontvangt u een Fullsize 4-deurs.
Boekt u een Fullsize 2- of 4-deurs, dan ontvangt u een 4-Wheel Drive.
Geldig voor reserveringen gemaakt tussen 15 december 2005 en 31 maart 2006.
Kan veel geld schelen als je van plan bent een 4x4 te huren.

Keer terug naar Reizen algemeen
Gebruikers op dit forum: Yahoo [Bot] en 1 gast