wenniemetie schreef:Bedankt voor de reacties
Ben inmiddels naar reisbureau geweest en die kunnen niet goedkoper leveren. Ik heb contact opgenomen met de mensen van e-autohuur want daar stond ook een telefoonnummer bij.
Het blijkt dat het alleen maar een soort tussenpersoon is, de autohuur is uiteindelijk van alamo en dat is wel weer een hele bekende.
Aangezien we drie keer autohuur nodig hebben (we vliegen de stukken ertussen) was het zeker even uitzoeken of het wel het goedkoopste was om alle drie de keren bij dezelfde te doen.
Nu blijkt dat we in Californie en Florida geen drop off kosten hoeven te betalen bij alamo en die dus echt het goedkoopste is bij e-autohuur. Onze trip van washington naar New York kost bij alamo echter $300 extra aan drop off kosten terwijl Hertz (via reisbureau) geen drop off kosten berekend. Wij dus nu die laatste wel via reisbureau gaan boeken en de LA en Florida bij e-autohuur.
Als we terug zijn zal ik laten weten hoe het was

Bjorn schreef:Ik heb nog eens een vraagje
Nu wil ik een auto vastleggen voor de maand mei 2006. Nu kan ik bij verschillende sites zoals sunnycars en alamo nog niet terecht voor prijzen. Wie weet er nog een goede site voor prijzen.
John schreef:Hallo,
Mij werd verteld dat parkeren in de buurt van de Hudson River Day Line voor ongeveer 10USD per dag mogelijk was. Via de Lincolntunnel zouden wij dan vanuit Secaucus naar Manhattan kunnen rijden en daar meteen parkeren??? Verder willen we ook nog een keer Washington bezoeken.
Color01 schreef:ik ben een keer vanuit new jersey via de lincoln tunnel ( toll betalen )newyork in gereden...je weet niet wat je overkomt...als je daar niet bekent bent en geen navigatie systeem hebt in de auto dan kun je het wel vergeten....
Keer terug naar Reizen algemeen
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten